Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان گفت: هفتمین مرحله المپیاد طرح ملی دادرس مرحله شهرستانی دانش آموزان متوطه اول هشتم مدارس این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر، هفتمین مرحله شهرستانی المپیاد طرح ملی دادرس با شرکت 11 مدرسه در دو بخش دختران و‌ پسران در سالن ورزشی انقلاب باهمکاری جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مرعشی  معاون پرورشی  آموزش و پرورش شهرستان در این رابطه در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  اظهار کرد: دانش آموزان در طرح ملی دادرس که در واقع یک‌ نوع تمرین عملی در محیط دوستانه و‌ سرشار از شور و‌ نشاط محسوب می شود، خود را مورد آزمایش و‌ سنجش برای روزهای سخت قرار می دهند.

 معاون پرورشی  آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: با توجه به تأثیر  اجرای چنین طرح هایی در ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان،  المپیاد ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت با هدف افزایش سطح ایمنی و خطر پذیری مدارس مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت آموزش می بینند و آماده می شوند.

وی با بیان اینکه؛ در این طرح حمل مصدوم، خروج اضطراری، پناه گیری ایمن، cpr، پانسمان، بانداژ، حمل مصدوم و اطفاء  حریق به دانش آموزان آموزش داده شده، یادآور شد: در پایان مسابقه دبیرستان متوسطه اول پسران شهید مصطفی خمینی و دبیرستان متوسطه اول دختران شاهد مطهره به مرحله استانی راه پیدا کردند.

گفتنی است؛ مسابقات طرح ملی دادرس مرحله شهرستانی در ۲۰ و ۲۲ اسفند ۹۷ با مشارکت امور جوانان جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب- کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش اسلام آباد غرب، با داوری بابک ساسانی فر، سهیل محمدی، کیانوش کرمی، افسانه کهزادی، مهرنوش محمودی برگزار شد.
 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند