Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه بزرگ ورزشی سالن چندمنظوره در شهر داودآباد اراک با حضور "مسعود سلطانی‌فر" وزیر ورزش افتتاح شد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دقایقی پیش سالن چند منظوره شهر داوودآباد از توابع شهرستان اراک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و دیگر مسئولان ارشد استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در برنامه کاری به استان مرکزی سفر کرده که ساعتی پیش در بدو ورود مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی و معاونان وی، نمایندان مجلس، مدیران ارشد حوزه ورزش استان مرکزی در پاویون استانداری مرکزی حضور داشتند.

سلطانی‌فر در برنامه کاری خود و پس از استقبال رسمی در پاویون استانداری مرکزی برنامه‌های کاری خود را از شهر داودآباد و افتتاح پروژه های ورزشی این شهر از توابع شهرستان اراک در استان مرکزی آغاز کرد که سالن چندمنظوره ورزشی این شهر به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی مهم سفر وزیر ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

براساس آمار و اسناد موجود و اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی درباره این پروژه، ساخت این سالن سال از سال 89 در زمینی به مساحت یک هزار و315 مار مربع آغاز و در سال 97 به پایان رسید.

پروژه ورزشی زمین چمن داودآباد اراک با حضور وزیر ورزش افتتاح شدعملیات اجرایی احداث 74 پروژه ورزشی در مازندران آغاز شد5 پروژه ورزشی در استان فارس با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

به گزارش تسنیم، 65 درصد از ساخت این سالن چندمنظوره در سال 97 انجام شد، تا کنون نزدیک به 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای این زمین چمن هزینه شد و برای تجهیز این سالن ورزشی به 4 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

حضور در شهرستان داودآباد جهت افتتاح چند پروژه ورزشی، حضور در شهرستان خمین و افتتاح پروژه‌های ورزشی و بازدید از طرح‌های ورزشی این شهر و شهرستان محلات از دیگر برنامه‌های سلطانی‌فر در سفر به استان مرکزی است.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی که در میان اهالی رادیو گزارشگران و گویندگان رادیو به صدای خاص معروف بود، از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز