Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:15:42 GMT

کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام ماسال به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۵۳۹

کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام ماسال به زمین زده شد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا سرهنگ عباس بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه طرح یادمان شهدای گمنام ماسال پس از طرح های واصله از هنرمندان بومی شهرستان به عنوان طرح برگزیده انتخاب و اجرا می شود، افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان ماسال این یادمان می تواند به عنوان یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای شهرستان نیز محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بایرامی با اشاره به وجود بیش از پنج هزار مفقودالاثر در سطح کشور اظهار داشت: استان گیلان نیز قریب به 600 مفقودالاثر دارد که خوشبختانه از همه خانواده معظم آنها، نمونه DNA گرفته شده است.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خانواده دفاع مقدس زمین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد