Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز از کشته شدن ۴ نفر در حادثه آتش سوزی لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر خبر داد.

حجم ویدیو: 891.98K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش گروه حوادث رکنا، علی تراب‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دقایقی پیش دچار انفجار و حریق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار آتش‌سوزی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز عنوان کرد: با توجه به آتش‌سوزی احتمال افزایش کشته شده‌ها و مصدومان وجود دارد.

وی ادامه داد: نیرو‌های آتش‌نشانی در محل در حال انجام عملیات هستند.

کیامرث حاحی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان نیز گفت : آتش سوزی خط گار در منطقه برومی تا کنون چهار کشته و پنج مصدوم داشته است.

وی افزود: علت این انفجار نشستی لوله گاز به علت فرسودگی بوده است.

کسری نوری مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در مصاحبه اختصاصی به رکنا گفت: حادثه در دست بررسی است احتمال پوسیدگی خط لوله انتقال نفت وجود دارد و البته دلایل دیگر که تیم کارشناسی در حال بررسی آنها هستند.

وی با ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از هموطنانمان در این حادثه ادامه داد: این انفجار باعث درگذشت گروهی از سرنشینان خودروهای عبوری شده است که به خانواده های آنها تسلیت عرض می کنیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی آزاد راه نفت اهواز ماهشهر عکس شهرستان دختر زن مرد تهران کشف یک زن پرونده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران