Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@02:15:54 GMT

مسی: رونالدو شب جادویی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۷۵۷

ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از پیروزی برابر لیون به ستایش از کریستیانو رونالدو به خاطر درخشش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید پرداخت. آفتاب‌‌نیوز : لیونل مسی در دیدار برابر لئون در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخشید. او در این دیدار که با پیروزی ۵ بر یک آبی اناری‌ها به پایان رسید توانست دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسکای اسپورت، مسی بعد از بازی به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو شب جادویی را رقم زد و توانست زمینه ساز صعود تیمش باشد. فکر می‌کردم که اتلتیکو مادرید بهتر از این ظاهر شود. یوونتوس و رونالدو خیره کننده بودند. یوونتوس تیم قدرتمندی نشان می‌دهد.
او درباره پیروزی برابر لیون گفت: وقتی بازی دو بر یک شد شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه خیلی زود به بازی برگشتیم. از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و با شایستگی به این پیروزی دست پیدا کردیم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.
مسی درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دور بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: در دور بعد تیم‌های قدرتمندی مثل یوونتوس، لیورپول، منچستر سیتی و آژاکس حضور دارند. برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. همه تیم‌ها آماده هستند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!