Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بخشنده رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران به طرح ملی نماد اشاره کرده و گفت: طرح ائتلاف ملی نظام مراقبت اجتماعی موسوم به نماد در ۳ سال اخیر در دو شهرستان نکا و ساری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ ساعت کارگاه آموزشی برای والدین، دانش‌آموزان و معلمان برگزار شد، افزود: در این طرح دانش‌آموزان در معرض خطر شناسایی و غربالگری و پرونده الکترونیکی برای این افراد تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشنده با بیان اینکه در برنامه توانمندسازی روانی- اجتماعی ویژه دانش‌آموزان پایه نهم ۲۰۰ مدرسه استان زیر پوشش قرار گرفتند، گفت: در برنامه مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان ویژه پایه هشتم ۱۳۰ مدرسه مشارکت کرده و در این مدت ۱۱ کارگاه آموزشی برای شناسایی آسیب‌ها برگزار شد و دانش‌آموزان راهکار‌های لازم را ارائه دادند.

رئیس اداره پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران افزود: امسال ۱۸ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که ۲ هزار نفر از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در بخش‌های نقاشی وانشانویسی و دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در بخش‌های مقاله، عکس، نقاشی، روزنامه دیواری و فیلم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره هرساله بیش از سال گذشته است، افزود: در مرحله استانی این ۲ هزار اثر مورد داوری قرار گرفته و ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف به عنوان نفرات برگزیده استان منتخب شدند که به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/آ

طرح ملی نماد ویژه دانش آموزان مازندرانی اجرا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال