Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه کار در وزارتخانه صمت به دلیل مرکزیت اجتماع مادی کشور، دشوار است، افزود: وزارت صنایع و معادن کشور دارای اهمیت بسیاری است که در شرایط تحریم کنونی اهمیت اداره صحیح و با برنامه بسیار بیش از گذشته است.
آیت الله علوی گرگانی، با بیان اینکه ابرقدرت ها تمام تلاش خود را برای ضربه به کشور به کار گرفته اند، افزود: دشمنان ایران اسلامی و به ویژه آمریکا هر چه در توان داشته علیه ملت ایران به کار بسته است و باید در برابر آنها سیاست گذاری و مدیریت صحیح را در صدر اولویت های خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر فعال سازی واحدهای راکد صنعتی موجود در کشور گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی، موجب مشکل برای خانواده های کارگران و فعالان این واحدهای تولیدی می شود که باید فعال سازی این واحدهای تعطیل در اولویت های وزارت باشد.
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسئولان باید صدای ناله مردم را بشنوند و با برنامه های خود، مشکلاتشان را برطرف کنند، ادامه داد: مسئولیت تمام شدنی است و باید مدیران با تلاش شبانه روزی آثار و برکاتی از خود به جای بگذارند تا مردم از آنها به نیکی یاد کنند.
دیدار با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور و فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه و همچنین حضور درشورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت از برنامه های اعلام شده سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به قم می باشد.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بخش خصوصی خانواده کارشناسی وزیر صنعت معدن و تجارت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین زاده ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» که در شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» روایت حماسه مردم مشهد در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حماسه‌های انقلاب در کشور بسیار است که با چند کتاب نمی‌توان بیان کرد، افزود: یک فریم عکس ماجرا و داستانی دارد و در کنار مستندها و کتاب‌ها عکس‌ها نیز روایتگری می‌کنند.

وی به جایگاه عکاسی در ثبت خاطرات اشاره کرد و گفت: عکاسی در بحران سختی‌های کار خود را دارد؛ برخی شغل‌ها با اتفاقات نا به هنگام روبرو نیستند؛ اما عکاسی در جنگ دشوار است.

حسین زاده ابراز کرد: عکس بسیاری از دوران انقلاب نداریم، اما همین تعداد که به یادگار مانده است سندی بر حقانیت ملت ایران است. ثبت واقعه تاریخی مجاهدت عظیم می‌طلبد و بسیاری عکاسان در این مسیر رنج‌های بسیار متحمل و جانباز شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه روایت پیشرفت در امتداد روایت حماسه در جریان است، افزود: بعد انقلاب، شاهد موفقیت‌هایی ایران در رشته‌های علمی، پزشکی و نظامی هستیم که در دوره سخت‌ترین تحریم‌ها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کشور در دل تحریم نیاز به روایت دارد، افزود: این نشست در راستای تجلیل از تلاش‌های اوحدی و راویان حماسه کشور برگزار شده است و امثال اوحدی ها با عکس، مستند و تاریخ نگاری پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند. جوانانی که در دوره فرهنگ و هنر تلاش می‌کنند باید از بزرگان این عرصه الگو بگیرند و فرایندهای آنان را تکمیل کنند.

حسین زاده اظهار کرد: اوحدی را نباید منحصر به انقلاب کنیم؛ چرا که برای شهر مشهد بسیار زحمت کشید. او رویداد ورزشی بسیاری را ثبت کرد و در عکاسی جشن و آئین‌های مذهبی شرکت می‌کرد و دلبستگی به اهل بیت (ع) پای او را به مراسم باز می‌کرد.

کد خبر 6099610

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند