Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین، با اشاره به آغاز چهلم و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید از این بیانیه راهگشا در راستای سازندگی همه جانبه جامعه استفاده کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود : روح این بیانیه سازندگی جامعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه روح شهدا و شهادت در جامعه زنده است، اظهار داشت : مبادا در جامعه اسلامی، افرادی باشند که بخواهند از این مسیر خارج شوند.
امام جمعه شهرکرد افزود : یاد شهدا و رشادتهای ایثارگران و جانبازان انقلاب را مصونیت می بخشد.
به گفته وی، روح این بیانیه سازندگی جامعه براساس اخلاق، ایمان ، پاکی ها و مبارزه جدی با مفاسد، ناهنجاری های مقابله با نفوذ مستکبران است.
وی ، به انتخابات پیش رو و مشکلات اقتصادی و تحریم ها در جامعه اشاره کرد و گفت: این شرایط زمینه ساز خیزش دشمن برای فتنه انگیزی در 98 خواهد بود، که مردم با بصیرت و هوشیار و انقلابی، در مقابل این فتنه ها بار دیگر ایستادگی خواهند کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این استان، یکی از استانهای امن کشور است، گفت افزود :امروز در کشور، نظم ، امنیت و آسایش ایران مدیون تلاش ها و رشادت های نیروی انتظامی است.
اقبال عباسی افزود : امنیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه امنیت مرزی که دشمنان از فضا و زمین برای برهم زدن آن فکر می کند، در سایه رشادت ها و شهادت های نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است و قدردانی از این تلاش ها وظیفه همگانی است.
به گفته وی ، توسعه، پیشرفت، نظم و آرامش و امید در جامعه به دلیل ایثار و فداکاری نیروهای نظامی در داخل کشور است.
عباسی اظهار داشت: از سوی دیگر، شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان خویش ، در برابر هجوم گروه های تکفیری و دشمنان ایران ایستادگی کردند تا مرزهای خاکی کشور در آرامش باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در یکسال اخیر مشکلاتی صنفی از جمله اعتراض کامیونداران ،کارگران،مشکلات اقتصادی، با مدیریت درست رفع شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری به دو چالش مهم استان از جمله آب و بیکاری اشاره کرد و گفت : با تلاش مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی هیچ کدام از این چالش ها باعث بی نظمی در استان نشد.
رییس مجمع نمایندگان چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : ماموران انتظامی در ایجاد آرامش عمومی و نظم بخشی در کشور همواره نقش آفرین بوده اند.
خدیجه ربیعی فرادنبه افزود : امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، پلیس مبارزه با قاچاق قاچاق و ارز و پلیس مرزبان در تامین امنیت کشور جانفشانی و شهادت طلبی کردند.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به رشادت جانبازان، شهدا و ایثارگران در ایجاد نظم و امنیت گفت : در طول دوران دفاع مقدس2 هزار و 438شهید تقدیم نظام شده است که از این تعداد 143 شهدای نیروی انتظامی هستند.
سردار غلامعباس غلامزاده افزود : از نیروی انتظامی استان 76 شهید در دوران دفاع مقدس، 67شهید در راستای نظم و امنیت و برخورد با اشرار به شهادت رسیدند.
وی اظهار داشت : در این دوران 295 نفر از کادر نیروی انتظامی به جانبازی نایل شدند.
به گفته وی، ماموران انتظامی استان با همراهی مردم و مسئولان با توجه به کمبودهای موجود در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش کردند.
به گزارش ایرنا، سومین یادواره 143 شهید فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری و شهدای مدافع حرم در راستای تجلیل از خانواده شهدا در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
2097/7360
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارز بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کار سخت و بار سنگین بوده اما آنچه پشتیبان حقیقی است روح بلند خود شهدا می‌باشد.

وی بیان داشت: بدانید شهدا مردم و مدیران و…را تنها نگذاشته اند و حامی هستند، باید ما عزم خود را جزم کنیم و با انگیزه تمام عیار وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کنگره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دو کنگره بزرگ در استان برگزار شده است و مدام شاهد کنگره‌ها بوده ایم؛ به صورت مدام تلاش شده یاد شهدا زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای برگزاری کنگره‌های پیشین زیاد و عرصه مهمی برای جهاد تبیین، مکتب، مرام و راه شهدا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آثار ماندگار کنگره شهدا در سال‌های گذشته تصریح کرد: ۲۰ بهمن ماه، روز چهارمحال و بختیاری که بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام بود، هویت ساز شد.

وی درباره مطالبه مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره بیان داشت: باید آرمان شهدا زنده بماند و هنر به معنای واقعی رنگ و جلای شهدایی پیدا کند، باید هنرمندانه بتوانیم آرمان شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید جلسات متعدد و پی در پی داشته باشیم گفت: وحدت و انسجام خوبی در بین دستگاه‌ها این استان وجود دارد.

وی گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم تا شاهد ادای حق بزرگ باشیم.

کد خبر 6087913

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود