Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به خواست مردم با آن‌ها برخورد می‌شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم  برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته و هشدارهای لازم برای این شب به مردم و جوانان داده شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به خواست مردم  با آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی ‌با اشاره به اینکه گشت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های اصلی به سامانه هوشمند مجهز‌ند، گفت: همکاران ما از دست‌افزارهای هوشمند برای کار خود استفاده می‌کنند.

پلیس تهران به دنبال توسعه نصب دوربین‌های لباس پلیستحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها / جزئیات دوربین‌های لباس پلیس و سامانه جدید کلانتری‌ها در تهرانداعشی‌ها در لباس پلیس عراق، 15 غیرنظامی را کُُشتند

اشتری با بیان اینکه دوربین البسه به اندازه اعتبارات موجود خریداری شده ‌که موجب دقت و سرعت پرسنل انتظامی بیشتر شود، ادامه داد: در تلاش هستیم در سال جدید از ابعاد مختلف به بحث پلیس هوشمند دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور  با بیان اینکه فرمانده انتطامی چهارمحال و بختیاری  و همکارانش خدمات خوبی را به مردم ارائه داده‌اند، عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند از نظر نیروی انسانی، تجهیزات، ساختار و امنیت به استان‌ها بویژه چهارمحال و بختیاری کمک کند. 

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان