Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهدی فعال روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدا در ارومیه افزود: بیشترین محور این وصیت نامه ها مربوط به خدامحوری، معاد، نبوت، امامت، تاکید بر نماز اول وقت، توجه به قرائت قرآن و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به اینکه یکی از نکات کلیدی وصیت نامه این شهدا پیروی از راه ولایت است، اظهار داشت: این استان با 12 هزار شهید جزء 10 استان کشور از لحاظ تعداد بیشترین شهدا و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این استان علاوه بر 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و بیش از 2 هزار آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت شهدا و خانواده های معظم آنان، جانبازان و آزادگان وظیفه همه مسوولان است، گفت: اقتدار، صلابت و امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان والامقام و ایثارگران است.
«فعال» افزود: چهار هزار نفر از فرزندان و ایثارگران استان در دانشگاه های کشور و سه هزار نفر دانش آموز در مدارس ایثارگران در حال تحصیل هستند.
وی ادامه داد: امسال نیز تعداد 11 هزار مورد توسط دستگاه های اجرایی استان از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار به عمل آمده است.
به گزارش ایرنا شهادت، اوج تعالی انسان بوده و در فرهنگ اسلام و به خصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است؛ شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.
6009/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی جانبازان خانواده دانش آموز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر