Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:14:20 GMT

رالی خانوادگی ایثار و شهادت در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۷۳۰

رالی خانوادگی ایثار و شهادت در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- به مناسبت 22 اسفند روز ملی بزرگداشت شهدا رالی خانوادگی با عنوان 'پیام آوران ایثار و شهادت' روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سومین رالی خانوادگی ویژه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان خراسان رضوی در سال جاری با هدف زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع واقع در پارک ملت مشهد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه فرهنگی ورزشی بیش از 300 نفر از ایثارگران استان با 60دستگاه خودرو پس از طی حدود 25 کیلومتر به گلزار شهدای بهشت رضا (ع) به عنوان خط پایان این مسابقه رسیدند و با اهدای شاخه گل بر قبور مطهر شهدا در مراسم غبارروبی مزارشهدا به مناسبت روز ملی شهید شرکت کردند.
بر اساس اعلام مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مهمترین اصل در این مسابقه اتومبیلرانی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

* غبارروبی مزار شهدا
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: بیش از 17 هزار شهید در هزار و 400 گلزار شهدای این استان به خاک سپرده شده اند.
سید مجید حسینی افزود: غبارروبی مزار شهدا که به صورت ملی در آخرین پنجشنبه سال جاری برگزار شده است در این استان نیز با حضور مردم و با محوریت گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد و گلزار شهدا در مراکز شهرستانهای خراسان رضوی برگزار شد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران را در این استان زیرپوشش دارد.
این استان 17هزار و 221 شهید، 43 هزار و 219 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رالي خانوادگي ايثارگران غبارروبي مزار شهدا بهشت رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا

کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی، دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم نامگذاری همزمان ساختمان‌های آموزشی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور بصورت مجازی به نام شهدای دانشجوی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار و بصورت ارتباط تصویری امکان شرکت مراکز استان‌ها در آن فراهم گردید.

در کرمان، خانواده شهید مکرمه حسینی در سالن کنفرانس ستاد دانشگاه پیام نور استان کرمان حضور یافتند و کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به نام شهیده مکرمه حسینی نامگذاری شد.

گفتنی است شهیده مکرمه حسینی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و عضو کانون دانشجویی هلال احمر بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سال گذشته آسمانی شد.

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز