Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در نشست با هیأت‌های ورزشی و سمن‌های حوزه جوانان استان مرکزی در خمین، اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاصی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در شرایط خطیری است. زمانی جنگ بر ما تحمیل شد که با دلاوری‌های ملت قهرمان ایران دوره هشت ساله جنگ به طلایی‌ترین دوران تاریخ سیاسی معاصر کشور تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان افزود: امروز نیز این جنگ اقتصادی که ناخواسته به ما تحمیل شده با وحدت و هم گرایی تبدیل به دوران طلایی خواهد شد و یقین داریم که این دوره سخت را هم می‌توانیم با عزت و غرور و سربلندی پشت سر بگذاریم.

سلطانی فر بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای بسیاری از سیاستمداران داخلی و خارجی جالب توجه بود که مردمی که به واسطه تحریم و تورم در فشار هستند، اینگونه قهرمانانه برای دفاع از نظام و ارزش‌های خود به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند.

در حال تکمیل …

کد خبر 4568081

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند