Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@09:34:53 GMT

در کنسرت شهرام ناظری چه قطعاتی اجرا شد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۸۱۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، سانس اول کنسرت شهرام ناظری به اتفاق ارکستر مجلسی تهران عصر امروز چهارشنبه 22 اسفندماه رأس ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد و مورد استقبال تعداد کثیر مخاطبان قرار گرفت.

شهرام ناظری در ابتدای کنسرت از حضور مخاطبان تشکر کرد و گفت: باید به این مخاطبان که با تمام سختی ها و شلوغی های آخر سال به کنسرت آمده‌اند جایزه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارت نخست کنسرت شهرام ناظری به آخرین آلبوم او یعنی «آرش کمانگیر» براساس منظومه آرش کمانگیر سروده سیاوش کسرایی اختصاص داشت و ارکستر مجلسی تهران پس از مدت‌ها عدم فعالیت او را همراهی می‌کردند. 

قطب‌الدین صادقی مدرس، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر که در آلبوم «آرش کمانگیر» اشعار سیاوش کسرایی را دکلمه کرده نیز در این کنسرت به خوانش منظومه آرش کمانگیر پرداخت. 

خوانش شعر آرش کمانگیر با لحن حماسی و منعطف قطب الدین صادقی همزمان با خوانندگی شهرام ناظری که او نیز لحن و صدایی حماسی دارد، جنبه‌ای دراماتیک به این اثر داده بود و بده بستان‌های به موقع این دو هنرمند، ریتم مناسب و یکدستی را ایجاد کرده بود که با اجرای خوب نوازندگان ارکستر مجلسی تهران کامل شد.

شهرام ناظری در پارت دوم کنسرت با ترکیب آنسامبل سازهای ایرانی به اجرای قطعات خاطره انگیزی پرداخت که برخی از آنها را سال‌ها پیش در آلبوم‌هایی چون گل صدبرگ و آتش در نیستان ارائه داده بود.

اندک اندک، الا یا ایها لساقی، بخش‌هایی از قطعه آتش در نیستان و قطعه‌ای از فریدون مشیری که آن را برای امیرکبیر سروده بود، همچنین قطعه‌ای با شعری از عارف قزوینی آثاری بودند که شهرام ناظری به اتفاق گروهش به اجرای آنها پرداخت.

شهرام ناظری که همزمان با برخی قطعات به نواختن سه تار می‌پرداخت در پایان به یاد مردم کرمانشاه آهنگ کابوکی را باز خوانی کرد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد شهرام ناظری کنسرت آلبوم آرش کمانگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل