Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: اقدامات لازم در جهت حفظ، فروش و بازگشت اموال سهامداران شرکت موسوم به پردیسبان توسط مراجع ذی ربط در دست اجراست؛ بنابراین سهامداران نگران نباشند.

به گزارش فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به صدور رأی پرونده موسوم به پردیسبان گفت: با توجه به اینکه در تمام مراحل رسیدگی به پرونده متهمان دغدغه دادسرا و دادگاه استرداد وجوه مالباختگان بوده است، لذا بحمدالله در رأی صادر شده هم مصلحت مردم مورد توجه دادگاه بوده است و ضمن تخصیص اموال معرفی شده توسط متهمان به نفع سهامداران، در رأی هم اشاره شده است که چنانچه در مرحله اجرای حکم نیز متهمان اموالی معرفی کنند یا از آنان شناسایی شود به سهامداران اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان اظهار کرد: در مرحله اجرای حکم کلیه اموال معرفی شده توسط متهمان با قیمت کارشناسی و با تشریفات قانونی به فروش می‌رسد و سپس کلیه سهامداران صرف نظر از میزان سهام فراخوان خواهند شد و تفاوتی بین سهامداران شهر‌های مختلف وجود ندارد؛ لذا فعلاً نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و پس از نقد شدن آورده متهمان از طریق جراید اطلاع رسانی خواهد شد.

۲۳ بهمن ماه سال جاری بود که اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد برگزار و اقدامات خلاف قانونی متهمان پرونده شرکت پردیسبان تشریح شد.

در روز ۱۱ اسفندماه ختم رسیدگی به پرونده پردیسبان اعلام شد و در نهایت در روز ۱۹ اسفندماه سال جاری رأی متهمان پرونده موسوم به شرکت پردیسبان صادر شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه