Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@15:17:53 GMT

تجمع اعتراضی پیمانکاران شهرداری در سنندج +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۵۳۳۷

تجمع اعتراضی پیمانکاران شهرداری در سنندج +عکس

رکنا: برخی از پیمانکاران شهرداری که از سال ۹۲ تاکنون از شهرداری سنندج طلب دارند مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند و خواستار استعفای شهردار بی‌پاسخ بودند.

برخی از پیمانکاران شهرداری که از سال 92 تاکنون از شهرداری سنندج طلب دارند و مورد بی‌توجهی مسئولان شهرداری قرار گرفته‌اند و سال‌هاست که دست رد به سینه‌شان زده می‌شود، ظهر امروز بار دیگر در اعتراض به عدم پرداخت معوقات خود، مقابل ساختمان شهرداری سنندج تجمع کردند و در این آستانه عید خواستار حق و حقوق خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکارن که سال‌هاست مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر پاسخگوی مطالبات آنان نیستند، خواستار استعفای شهردار و اعضای شورای شهر سنندج بودند.

یکی از پیمانکاران شهرداری حاضر در تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، مدعی شد که از سال 92 تاکنون از شهرداری سنندج طلب داریم، از سال 96 تاکنون صیدی شهردار سنندج بارها قول پرداخت مطالباتمان را داده اما متأسفان هیچ پولی به ما پرداخت نکرده و در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: علاوه بر اینکه بدهکار مصالح‌فروشان هستیم، درگیر مشکلات دارایی، تامین اجتماعی و ارزش افزوده نیز هستیم؛ کل طلب‌های ما پیمانکاران به اندازه نیمی از حقوق پرسنل شهرداری نیست اما مسئولان شهرداری پاسخ نیستند.

شهردار بی‌پاسخ استعفا دهد

پیمانکار شهرداری سنندج مدعی شد: 80 درصد از طلب‌هایمان مربوط به سنوات گذشته نیست بلکه مربوط به دوران مسئولیت صیدی شهردار حاضر سنندج است و وی بار به ما وعده وعید می‌دهد و اخیراً 6 درصد از کل طلب‌هایمان از سال 92 را پرداخت کرده و کسورات قانونی هم پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: هر بار که پیگیر مطالبه خود از شهردار سنندج می‌شویم، وی وعده این هفته و ماه دیگر به ما می‌دهد و با اظهاراتی همچون اینکه در حال فروش زمین هستیم اما هیچ‌گونه اقدامی نشده است.

پیمانکار شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تجمع ما تنها در راستای پیگیری خواستار حق و حقوق خودمان بوده اما هر بار که مراجعه کرده‌ایم با پاسخ‌های «پول نداریم؛ پول نیست» مواجه شدیم؛ اگر واقعاً این مسئولن توانایی پرداخت حقوق ما را ندارند درخواست داریم فردی این مسئولیت را برعهده بگیرد که توانایی اداره شهر را داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری که توانایی پرداخت حق و حقوق کارکنان و پیمانکاران شهرداری نیست، استعفا دهد.

یکی دیگر از پیمانکاران حاضر در این تجمع با انتقاد از عملکرد و بی‌توجهی شهردار سنندج مدعی شد: 513 میلیون تومان از شهرداری سنندج طلب دارم که اعلام می‌کنند در حال پرداخت 47 میلیون تومان از مطالباتتان هستیم!

وی مدعی شد: به‌جز امروز، حتی دیشب غروب نیز مقابل شهرداری سنندج آمدیم و خواستار پاسخ‌گویی شهردار سنندج بودیم اما شهردار در پاسخ اعلام می‌کند، «هرکاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید و به ما ربطی ندارد، همین‌جا بایستید!»

همین پیمانکاران که از سال 92 از شهرداری سنندج طلب دارند، اسفندماه سال گذشته نیز در آستانه سال نو مقابل شهرداری تجمع و خواستار حق و حقوق بودند اما کسی گوش شنوایی برای دردودل‌هایشان نداشت و باید همچنان منتظر بمانند!؛ حال باید منتظر ماند و دید که شهرداری که توانایی اداره شهر و پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران را ندارد استعفا خواهد داد یا همچنان این رویه باید ادامه داشته باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: شهرداری عکس ساختمان سنندج شهردار عکس دختر قتل مجلس مرد زن بیمه پسر تجاوز فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های کرمان مناسب نیست، گفت: امسال ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت شهر کرمان اختصاص داده شده است. - اخبار استانها -

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بحث شوراها را داریم، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در راستای سپردن کار مردم به دست خود مردم است.

وی با بیان اینکه امروز مسئولیت اداره شهرها و روستا مستقیماً به شوراهای اسلامی شهر و روستا سپرده شده است که منتخب خود مردم هستند، گفت: مردم شوراها را انتخاب کرده و شوراها در شهر، شهردار را انتخاب می‌کنند.

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به دیگر وظایف شورای اسلامی شهر، بیان کرد: شوراها در حد وظایف و اختیارات خود قانون‌گذاری برای شهرداری را انجام داده، تصویب طرح و لایحه برای اجرا در شهر و نظارت بر کار شهرداری را به عهده دارند.

وی به مهمترین طرح و برنامه‌‌های شورای اسلامی شهر کرمان در این دوره نیز اشاره کرد و افزود: در این دوره توجه عادلانه به کل شهر و آبادانی و زیباسازی شهر توسط شورای شهر و شهردار مدنظر است.

نادری با بیان اینکه در این دوره شورا تلاش کردیم که عادلانه به کل شهر رسیدگی شود تا خدمات در یک نقطه متمرکز نشده و در یک نقطه از شهر محرومیت نداشته باشیم، ادامه داد: در این دوره کار را از نقاط محروم شهر آغاز کردیم و تاکنون نیز کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره با اقدامات انجام شده در حوزه زیباسازی، آسفالت، پیاده‌روسازی، کارهای فرهنگی، مسائل تاریخی و فرهنگی و مذهبی، گفت: در همه این حوزه‌ها تلاش شده که نگاه متوازن و متعادلی داشته باشیم و شهر را برای مردم به یک مکان دلپذیر و آرام‌بخش تبدیل کنیم.

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه این اقدامات آغاز شده البته هنوز با حد اعلا نرسیدیم اما تلاش خود را کردیم تا حد امکان شهر از حالت دو قطبی بودن خارج کنیم و عدالت را در آبادانی شهر داشته باشیم، افزود: در این دوره توجه ویژه به مناطق محروم بیشتر مدنظر بوده است.

وی با اشاره به تغییر شهردار کرمان، گفت: شهردار قبلی کرمان فردی دلسوز و سالم بود اما انتظار داشتیم که شهر را متحول کند اما انتظارات ما از شهردار قبلی برآورده نشد و زمانی که به گزینه بهتری رسیدیم شهردار جدید را جایگزین وی کردیم و حکم شهردار جدید در وزارت کشور شرف صدور است.

نادری با اشاره به بودجه و درآمدهای ضعیف شهرداری کرمان باعث شد که به شهر توجه زیادی نشود، ادامه داد: در این دوره از شورای شهر هم توجه به مناطق محروم شدت گرفت و هم افزایش درآمد و بودجه شهرداری را داشتیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری کرمان در ابتدای این دوره شورای اسلامی شهر هزار و 300 میلیارد تومان بود که این عدد در سال 1403 به 7 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده است، گفت: امیدواریم که با همین روند آبادانی شهر هم انجام شود.

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه وضعیت پیاده‌روها، جداول و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کرمان نامناسب و مطالبه مردم در این حوزه کاملاً درست است، بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری حدود 700 میلیارد تومان برای آسفالت شهر کرمان اختصاص داده شده که بی‌‌سابقه است.

وی با بیان اینکه امسال توجه ویژه‌ای به بحث آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در شهر کرمان شده است، ادامه داد: امیدوار هستیم که امسال مردم کرمان حرکت قابل توجهی را در سطح شهر شاهد باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی