Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@20:29:56 GMT

کلمبیا و آرژانتین میزبان کوپا آمه‌ریکا 2020 شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۶۷۸

کلمبیا و آرژانتین میزبان کوپا آمه‌ریکا 2020 شدند

دو کشور کلمبیا و آرژانتین به عنوان میزبان مشترک کوپا آمه‌ریکا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد دو کشور کلمبیا و آرژانتین به صورت مشترک میزبانی کوپا آمه‌ریکا را در سال ۲۰۲۰ بر عهده خواهند داشت.

این برای اولین بار است که در تاریخ این رقابت‌ها دو کشور میزبانی کوپا را عهده‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه مقرر شد از سال ۲۰۲۰ این رقابت‌ها همچون یورو در قاره اروپا، به صورت هر چهار سال یک بار برگزار شود و کشور اکوادور به همین خاطر به عنوان میزبان رقابت‌ها در سال ۲۰۲۴ یعنی دوره بعدی این رقابت‌ها انتخاب شد.

تابستان پیش رو قرار است چهل و پنجمین دوره رقابت‌های کوپا به میزبانی برزیل در حالی برگزار شود که دو کشور قطر و ژاپن به عنوان دو کشور مهمان در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

از سال ۲۰۲۰ این رقابت‌ها تقریباً هم زمان با یورو در اروپا برگزار خواهد شد تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر در اختیار تیم‌های ملی کشورشان قرار گیرند.

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ با حضور ۱۲ تیم در ۳ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و برزیل میزبانی این دوره از رقابت‌ها را عهده دار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آرژانتین کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال