Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:48:00 GMT

جشن بعد از گل پلنگ سیاه در امیریتس(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۸۱۷۰

جشن بعد از گل پلنگ سیاه در امیریتس(عکس)

اوبامیانگ که دیشب در جریان پیروزی 3-0 آرسنال بر رن، دو گل به ثمر رساند درباره خوشحالی عجیب بعد از گل دوم خود که با به صورت زدن یک ماسک سیاه پلنگ همراه بود، توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم اهل گابن آرسنال دیشب در جریان دیدار آرسنال و رن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دو گل زد تا آرسنال 3-0 به پیروزی رسیده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-3 از سد تیم فرانسوی گذشته و به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیشب تنها عاملی که نام اوبامیانگ را مطرح کرد نه دو گل حیاتی او برای توپچی‌ها بلکه شادی بعد از گلی بود که بعد از گل دوم خود اجرا کرد، آن هم با به صورت کشیدن یک ماسک سیاه‌رنگ که به شکل سر پلنگی سیاه طراحی شده بود.

 

 

اوبامیانگ، ماسک سیاه‌رنگ خود را از کیسه‌ای برداشت که از قبل پشت پنل تبلیغاتی کنار دروازه قرار گرفته بود. داور مسابقه به خاطر این حرکت به اوبامیانگ کارت زرد نشان داد ولی به نظر می‌رسید او آنقدر محو ماسک سیاه‌رنگ خود است که به دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد.

 

 

اوبامیانگ که در زمان حضور در بوروسیا دورتموند هم با ماسک بتن‌من شادی بعد از گل انجام داده بود، چند روز پیش گفته بود قصد دارد در دیدار روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد شادی گل خاصی انجام بدهد ولی او در بازی مقابل یونایتد نتوانست کیسه جاسازی شده‌اش را پیدا کند.

 

 

اوبامیانگ بعد از بازی دیشب در گفتگو با خبرنگاران گفت که ماسک پلنگ سیاه را به این دلیل انتخاب کرده که آن را بهترین نماد برای شخصیت خود و کشورش می‌داند.

 

 

اوبامیانگ در این باره گفت:" ماسکی می‌خواستم که بتواند نماینده شخصیتم باشد. این ماسک، به  نقش پلنگ سیاه است و ما در گابن، به تیم ملی کشورمان پلنگ‌های گابن می‌گوییم. بله، این ماسک، نماد من است".

 

 

 

آرسنال پییر امریک اوبامیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم

یک قلاده پلنگ در نواحی شمالی شهری شاهرود مورد تصویر برداری علیرضا دزیانیان قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت