Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه دربا بیان اینکه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز و تا هفدهم فروردین اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ۲۹ پایگاه ثابت و موقت بین شهری و ۱۵ پایگاه شهری طی این طرح به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در این پایگاه‌ها امکان اسکان اضطراری برای مسافران در راه مانده وجود دارد، بیان داشت: یک فروند بالگرد هلال احمر به همراه تیم امداد هوایی در استان آماده باش کامل هستند.

وی با اعلام اینکه تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان و تیم‌های امداد و نجات خواهران (توانا) هم طی این مدت خدمات رسانی می‌کنند بیان کرد: در بحث فعالیت‌های بشر دوستانه و کمک به امر سلامت نوروزی ۲۰ ایستگاه ایمنی و سلامت در سطح استان فعال خواهند شد.

انتهای  پیام/ز


اجرای طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر