Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پاسخ به تقاضای کمک اضطراری توسط یک فروند لنچ ایرانی حامل حبوبات غذایی از عمان به مقصد ایران یه دلیل نقص فنی، ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش به موقعیت مکانی این شناور اعزام شد و بعد از رفع نواقص آن را تا بندر جاسک اسکورت کرد.

 به گزارش ایسنا، نیروی دریایی ارتش(نداجا) اعلام کرد: در پاسخ به تقاضای کمک اضطراری توسط یک فروند لنچ ایرانی که حامل حبوبات غذایی از عمان به کشور بود؛ بعلت نقص فنی و احتمال خطرات احتمالی، ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش که در راستای تعاملات نظامی در بندر مسقط عمان پهلو گرفته بود؛ بلافاصله با اعزام ناوشکن بایندر به محل و انجام تدابیر لازم و اعزام تیم فنی جهت رفع نواقص؛ لنچ مربوطه را تا بندر جاسک اسکورت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لنچ ایرانی که شامل  ۱۰خدمه و مقدار زیادی مواد غذایی بهمرا داشت به سلامت در بندر جاسک پهلو گرفت.

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی بوشهر و ناو لاوان سوم بهمن امسال جهت انجام ماموریت به دریا عزیمت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي دريايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد