Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@20:07:01 GMT

همایش تجلیل از گله‌داران در بندر آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۳۵۷

همایش تجلیل از گله‌داران در بندر آستارا برگزار شد

همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‎‌داران در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان» امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفند) در این آیین که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت، پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای قطع وابستگی‌های اقتصادی کشور از کشورهای بیگانه،دولتمردان باید تولید کنندگان فرآورده‌های دامی را بیشتر حمایت کنند.

 

وی با بیان‌اینکه بخشی از امنیت غذایی کشورتوسط عشایر و روستاییان تامین می‌شود، تصریح‌کرد: این قشر نقش چشمگیری در تامین امنیت کشورمان دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه در این آیین ۱۸ نفر از شبانان و گله‌داران تجلیل شدند، اظهارکرد: کوله پشتی، کیف، کفش، کلاه، دستکش، قمقمه، رادیو، چراغ‌قوه، مهر، جانمازی و بادگیر از جمله کالاهای اهدایی بسیج سازندگی سپاه به شبانان و گله‌داران بود.

 

سرهنگ آرمان گفت: ارزش‌ کالاهای اهدایی به شبانان و گله‌داران ۱۸​ میلیون تومان است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان گام دوم انقلاب اصفهان ایران کانون های مساجد قیمت طلا طلا همایش تجلیل از گله داران بندر آستارا اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی حوزه‌های علمیه استان یزد در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.


دبیر برگزاری این همایش هدف از برگزاری این برنامه را تکریم و تقدیر از زحمات طلاب و به منظور ایجاد انگیزه برای طلاب جوان در مقاطع و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن و عترت و فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آثار زیادی امسال به دبیرخانه شانزدهمین همایش رسید که از بین این آثار ۱۴۶ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شده بودند که از آنها تجلیل شد.


رئیس حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به جایگاه و نقش مهم این امام همام در به ثمر رسیدن مکتب اسلام و تشیع پرداخت.


آیت الله اعرافی از طلاب خواست تا زندگی و سیره رئیس مذهب تشیع را در زندگی خود بکار گیرند و آن را در جامعه برای مردم تبیین نمایند.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است