Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر،‌ با اشاره به فرارسیدن ما رجب‌المرجب به بیان فضیلت و جایگاه معنوی این ماه پرداخت و اظهار کرد: مومنان و نمازگزاران به استفاده هرچه بیشتر از این فرصت عظیم معنوی اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره)، افزود: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معزز و مکرم آنان نقش بی‌بدیلی در برقراری امنیت و آرامش این مرز و بوم دارند و لذا دست اندرکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نهایت تلاش را داشته باشد.

امام جمعه اسالم اعطای نشان ذوالفقار به عنوان بالاترین نشان افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سردار سلیمانی با دستان مبارک مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید زنده و یادگار فرماندهان دوران دفاع مقدس است که یک‌تنه در مقابل جریان‌های تروریستی و تکفیری منطقه ایستاد و با نابودی حکومت خودخوانده داعش وعده صادق خود را محقق ساخت. بی‌تردید نشان ذوالفقار نماد رضایت و خشنودی ولی امر مسلمین از همه مجاهدان و شهدای مدافع حرم بود.

باقری در ادامه به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آیت‌الله آملی لاریجانی، تصریح کرد: سوابق طولانی در سطوح مختلف قضایی و آشنایی با همه زوایای قوه قضائیه و بهره‌مندی از تحصیلات حقوقی و تجربه در کنار فقاهت از ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی حجت‌الاسلام رئیسی را نمونه بارز یک مدیر جهادی و طراز انقلاب اسلامی دانست که توانسته فعل «ما می‌توانیم» را در دوران مدیریت خود در آستان قدس رضوی به خوبی صرف کند و به اثبات برساند.

امام جمعه اسالم ادامه داد: اکنون از رئیس جدید دستگاه قضا انتظار داریم براساس طرح پیشنهادی تحول قوه قضائیه و توصیه‌های هشت‌گانه مقام معظم رهبری در این راستا گامی موثر بردارد تا عدالت قربانی مصلحت نشود و مردم طعم شیرین عدالت را با برخورد قاطع و بدون تعارف با دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی بچشند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان گیلان، خاطرنشان کرد: امیدواریم افتتاح راه‌آهن و تحقق وعده‌های دولت گام دیگری در جهت پیشرفت استان باشد و گیلان را به جایگاه حقیقی آن برساند.

باقری خطاب به دولت و شخص رئیس جمهور، یادآور شد: دولت باید بداند کلید حل مشکلات در مذاکرات نیست و هیچ مذاکره و توافقی نتوانسته سایه جنگ را از سر کشور دور کند، بلکه حضور مردم و حمایت آنها از انقلاب پشتیبان کشور بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن امام جمعه اسالم قوه قضاییه اعتکاف روز شهدا سایه جنگ مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان