Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین ماجدی اردکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت‌های ویژه استاندارد در استان یزد به تبع دیگر استان‌ها از ۱۵ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

وی افزود: اکیپ‌های بازرسی، کار نظارت بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا به ویژه در نمایشگاه‌های بهاره ارائه مواد غذایی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی اردکانی تاکید کرد: خط قرمز ما ایمنی و سلامت مردم در مصرف و استفاده از تمامی محصولات مشمول استاندارد است که در ایام نوروز به دلیل مصرف بالاتر، تاکید بیشتری بر آن داریم.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: در طرح یک ماهه نظارت و بازرسی استاندارد، بازرسان اداره کل و دیگر شرکت‌های بازرسی همکار استاندارد، فعالیت مضاعف دارند و در مرحله عرضه نیز اقدام به نمونه گیری از کالاها می‌کنند.

وی افزود: در نیمه دوم اسفند ماه همزمان با افزایش میزان خرید مردم، بازرسان استاندارد در قالب این طرح از مراکز عرضه، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های بهاره استان بازرسی و در صورت مشاهده کالاهای بدون مجوز استاندارد، اقدام به توقیف و جمع‌آوری آن می‌کنند.

ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: مردم فهیم استان یزد همچنین مهمانان نوروزی، برای اطمینان از صحت نشان استاندارد چاپ شده بر محصولات و کالاها می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا کمتر از یک دقیقه پاسخ لازم را دریافت نمایند.

مدیرکل استاندارد استان یزد تاکید کرد: مردم از خرید لبنیات و دیگر مواد غذایی روباز که از رعایت نکات بهداشتی آنها اطمینان کامل ندارند، پرهیز کنند.

ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: شهروندان یزدی می‌توانند استانداردیار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه استاندارد و عدم رعایت آن، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اطلاع دهند یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.isiri.gov.ir اقدام کنند.

کد خبر 4568717

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل استاندارد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر