Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب بر تبیین حس حرکت به سمت افول تمدن غرب و آماده سازی برای تمدن اصیل و حاکم اسلامی به کمک رسانه ها تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  حجت الاسلام  روح الله حریزاوی روز پنجشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب درگرگان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در هفت گام تدوین شده است که بدون اقداماتی که نسل قبل انجام داده اند،نمی توان آن را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیانیه نسبت به مسئله تمدن سازی و روح حاکم بر جامعه است و جامعه شناسی، انسان شناسی، سبک زندگی اسلامی و غیره را تبیین کرده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب ما جهان دو قطبی بود و با آمدن انقلاب اسلامی جهان سه قطبی شد ، تصریح کرد:  اما انقلاب دوباره جهان را دو قطبی کرد و در آینده نزدیک جهان تک قطبی خواهد شد.

حریزاوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا نامه زدن نه سران غربی، وظیفه رسانه ها در قبال جوانان را آرمان بخشیدن به آنها بیان و اذعان کرد:  رسانه می تواند جوانان را شایسته و یا آن ها را بی خاصیت کند لذا وظیفه رسانه برملا و آشکار کردن حقیقت است و جوانان نیز تشنه حقیقت هستند.

وی اضافه کرد: باید برای جوانان حس حرکت به سمت افول تمدن غرب را تبیین و آن ها را برای تمدن اصیل و حاکم اسلامی آماده کنیم.

حریزاوی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید تمامی مسئولان با هر گرایش سیاسی دور یک میز جمع شده و در این رابطه چاره جویی کنند.

وی ادامه داد: در پژوهشی که در تهران انجام شده بود، ۹۸ درصد مردم تهران براساس نتایج این پژوهش معتقد هستند که قرآن بر پیامبر نازل شده و هیچ تغییری در آن روی نداده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سیره همان سبک زندگی نیست و بخشی از آن است، گفت: سیره با الگوگیری و مبانی اعتقادی خود را نشان می دهد . سبک زندگی نیز یک زیست بوم که در آن اطلاعات، ارتباطات، جغرافیا، اصالت، عادات و غیره نقش دارند و یک پدیده میان رشته ای است.

به گفته حزیراوی؛ اقدامات خوبی در زمینه سبک زندگی صورت گرفته ولی تمام کننده نیست.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی متذکر شد: باید سبک زندگی را با رویکردهای اسلامی مانند سبک زندگی تربیتی، سبک زندگی فرهنگی، سبک زندگی توحیدی، سبک زندگی جهادی، سبک زندگی انقلابی، سبک زندگی تمدنی گره زد.

اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌ نژاد، در ادامه اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب در جهان است  که ملت ما همواره از آن صیانت می کند و  امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند آن را جشن  گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران کار خود از صفر آغاز کرد ، در ابتدا همه چیز علیه آن بود ولی با کارآمدی جوانان انقلابی به پیروزی شکوهمندی دست یافت

ولی نژاد تصریح کرد: اهالی رسانه همکار اصلی ما در تبلیغ انقلاب اسلامی و اندیشه ها و باورهای امام (ره) هستند و همواره توانستند اخبار را زنده و به لحظه در اختیار مردم قرار دهند و تبادل اخبار به خوبی از سوی رسانه‌ها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند ، ادامه داد: همواره رسانه های معاند بی رحمانه تلاش می کنند تا مبانی انقلاب را زیر سوال ببرند رسانه و خبرنگاران به ما کمک می کنند.

ولی نژاد در ادامه با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، اذعان کرد: باید به کلمه کلمه این بیانه با تأمل نگریست و در ابعاد مختلف آن دقت  و برنامه ریزی کرد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی درخاتمه تاکید کرد: شعارهای انقلاب اسلامی بی مصرف نشده و طول عمر آن ها به پایان نرسیده و نقدپذیر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید