Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: در شرایطی که امید و اعتماد مردم توسط دشمنان نظام و انقلاب هدف قرارگرفته بود، در 22 بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همدلی و اتحاد بی‌سابقه شهروندان و عزم جدی آن‌ها را در حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های نظام مشاهده کردیم.

به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز جمعه در شورای اداری شهرستان ابرکوه که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد، افزود: سالی که پشت سر گذاشتیم با سختی‌هایی به‌ویژه در بعد اقتصادی همراه بود و با خروج آمریکا از بر جام و اعمال تحریم‌های جدید علیه نظام و شرایطی که می‌توانست زمینه کاهش مشکلات را فراهم کند، سختی‌هایی به مردم تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید به فکر پیش بینی شرایطی باشیم تا با کمترین مشکلات خدمت صادقانه و مناسب به مردم ارائه شود و آنچه در سال جدید ضرورت دارد فراهم کردن زمینه برای مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف است.
طالبی ادامه داد: در شرایطی که دولت با مشکلات مختلفی روبروست و قانون بودجه سال 98هم نشان می‌دهد که خیلی نمی‌توان به سرمایه‌گذاری دولت چشم داشته باشیم، لذا باید تمرکز خود را به مشارکت مردم و بخش خصوصی قرار دهیم.
استاندار یزد بابیان اینکه اولویت کار مدیران استان ایجاد اشتغال جدید و حفظ فرصت‌های شغلی موجود است، تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود در اولویت اساسی قرار دارد و در کنار آن افزایش اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی که در استان دیده می‌شود، مدنظر است.
وی ادامه داد: اگر شرایط لازم را فراهم کنیم، این ظرفیت‌ها به‌درستی مورداستفاده قرار گیرد، قطعاً بخش زیادی از مشکلات در حوزه بیکاری رفع خواهد شد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان ابرکوه هم که نمونه‌هایی از طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های عمرانی و بخش اقتصادی وجود دارد .
به گفته وی طرح‌هایی که راکد یا نیمه‌تمام است اگر تکمیل شود، فرصت‌های شغلی خوبی به وجود می‌آید و خیلی از مشکلات استان و شهرستان در بحث اشتغال رفع می‌شود.
طالبی یادآور شد: خوشبختانه اراده خوبی در شهرستان و استان برای رفع این مشکل وجود دارد، جلسات مختلفی برگزار شد تا انشاء الله بتوانیم این طرح‌ها را عملیاتی کنیم.
استاندار یزد به ظرفیت‌های بسیار خوب ابرکوه در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌هایی هم در این شهرستان فراهم است که می‌تواند ، ابرکوه به قطب گردشگری در استان و چه‌بسا در کشور تبدیل شود.
وی ادامه داد: موقعیت بسیار خوب ابرکوه در نقطه تلاقی استان‌های یزد، اصفهان و فارس این امکان را به ما می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری و بافت تاریخی شهرستان داشته باشیم.
استاندار یزد همچنین اضافه کرد: هر سرمایه‌گذاری که در حوزه گردشگری ابرکوه فعالیت کند ، نتایج آن را دریافت خواهد کرد و اگر درها را به روی سرمایه‌گذاران بازکنیم، مشاهده می‌کنیم که این شهرستان خیلی بیشتر از برخی نقاط می‌تواند محلی برای حضور گردشگران و رونق اقتصادی باشد.
طالبی تصریح کرد: در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه اقتصادی ، معیشتی و توسعه گردشگری و میراث فرهنگی انجام می‌شود، در حوزه اجتماعی و سیاسی هم خوشبختانه با زمینه‌هایی که در شهرستان وجود دارد،با حفظ اتحاد، همدلی و وفاقی می‌توانیم ایجاد کنیم که همه این‌ها در خدمت مردم باشد.
همچنین امام‌جمعه یزد در شورای اداری ابرکوه با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف تصور برخی‌ها خصوصا دشمنان نظام، جریانی همیشگی خواهد بود و دلیل آن‌هم وجود پایه‌های مستحکم نظام است که متأثر از ارزش‌های دینی و قیام امام حسین (ع) است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی از استاندار و فرماندار ابرکوه خواست، از مسئولان و کارکنان اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی بخواهند، بیانیه یادشده را به‌دقت مطالعه کنند و در تمامی فعالیت‌ها آن را نقشه راه خود قرار دهند.
وی ادامه داد: همه در برابر خون افرادی که قبل از پیروزی انقلاب تاکنون برای حراست از ارزش‌های دینی به شهادت رسیدند مسئول هستیم، در این چارچوب باید نسبت به وظیفه دینی ، ملی و انقلابی خود به‌درستی عمل کنیم.
شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
بر اساس سرشماری آبان ماه 1395، 15 درصد یک‌میلیون و 138هزار نفر جمعیت استان در روستاها و بقیه در 21 شهر زندگی می‌کنند.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دستاورد انقلاب اتحاد مردم استاندار يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان ضمن بازدید از امکانات و بخش‌های مختلف اداری واحد رامسر در جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی شرکت کرد.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت حضور مجموعه حراست در واحد‌های دانشگاهی اظهار کرد: یکی از وظایف جدی مجموعه حراست صیانت و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی واحد‌هاست تا مدیر آن مجموعه بتواند با خیال راحت فعالیت‌های توسعه‌ای و پیشرفتی انجام دهد.

فرهنگ، هدف اصلی دانشگاه را تربیت نیروی متخصص و متعهد برای کشور دانست و عنوان کرد: در دانشگاه دو هدف عمده و چند هدف فرعی تعریف شده و در زمینه‌های تخصصی موضوع تولید علم و پژوهش و در حوزه تعهد هم مسئله رفتار و کردار انسانی است که در یک شخصیت باید متبلور شود.

وی افزود: نباید به دانشگاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و به دانشجو به‌عنوان‌ یک مشتری نگاه کرد و نگاه مشتری‌مداری و درآمدزایی نگاه خوبی نیست.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه یک استاد و یک هیئت علمی می‌تواند نظام دانشی را در یک دانشگاه متحول کند، ادامه داد: هدف برای یک‌ مجموعه بسیار مهم است و اگر این هدف برای هرکدام از ارکان مجموعه به درستی تعریف شود ساختار درستی هم متناسب با همان هدف طراحی خواهد شد.

فرهنگ متذکر شد: تولید دانش، تحقیق، پژوهش، انجام طرح پژوهشی و چاپ مقاله توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه به‌عنوان اهداف فرعی در دانشگاه تعریف می‌شوند که در نهایت منجر به دانش‌افزایی در جامعه خواهد شد و هرچه به سمت تولید دانش کاربردی حرکت کنیم آن دانش را تبدیل به سرمایه خواهیم کرد.

همت محمدنژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر هم با ارائه گزارشی از این واحد دانشگاهی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و تربیتی به تشریح استراتژی‌ها و اهداف تدوین شده در آینده از قبیل افزایش تعداد دانشجو، توسعه و گسترش مدارس سما در مقاطع مختلف تحصیلی، تکمیل پروژه سوله ورزشی و احداث کمپ ورزشی و احداث مهمانسرا پرداخت.

دکتر فرهنگ با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدیدپیمان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود