Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان پیام مقاومت ملت در جنگ اقتصادی و حضور مقتدرانه در صحنه را همراهی با مسئولان در شرایط سخت خواند و بر خدمتگزاری صادقانه مسئولان به چنین مردمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این شهر با تاکید بر اینکه از دنیا برای آخرت سرمایه گذاری کنیم و بهترین سرمایه گذاری از راه تقوا است لذا همگان را به انجام واجبات و دوری جستن از گناهان و پرهیز از معاصی توصیه دارم؛ در زمینه سبک زندگی در رابطه با بحث توکل افزود: توکل در زندگی انسان موفقیت آور است و توکل رمز موفقیت است، کسی که توکل بر خدا می کند برایش همان خدا کافی است؛ توکل در زندگی ها در پیشگیری از ناهنجاری های روحی موثر است و تنها تکیه گاه نجات کشتی آرامش بخش توکل بر خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی بیان کرد: استمرار بر زندگی فردی و اجتماعی در پرتو توکل بر خدا برای همه ما میسر است و در این پرتو می توان به تداوم زندگی امیدوار باشیم که خوشبختانه این امیدواری در سطح بالا در کشور ما وجود دارد.

 

 

 

امام جمعه رفسنجان درباره خودکشی گفت: آمار خودکشی در کشورمان نسبت به کشورهای خارجی خیلی کمتر است، افرادی که از نظر روحی و روانی مشکل دارند را کمک کنید تا دست به خودکشی نزنند، خودکشی یعنی جهنم ابدی که نه دنیا و نه آخرت را دارد لذا در این زمینه توکل بر خدا موثر و کارساز است، افرادی که نیاز به درمان دارند کمک کنید، پزشکانی هستند که رایگان کمک و درمان می دهند، ان شاءلله کمک شود تا این آرامش و امیدواری در شهر بیشتر شود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی توسط نیروی انتظامی در حال انجام است جای تقدیر دارد، چهره شهر نباید آلوده باشد نباید برخی افراد هر کار خواستند بکنند باید اینها پاکسازی و جمع آوری شوند افرادی که آلوده اند و بزهکارند و گرفتاری به وجود می اورند تصور نکنند که شهر پناهگاهی برای آنهاست و با آنها برخورد می شود لذا برای تحقق امنیت ایام نوروز مردم بیشتر مراقبت کنید، در شهرستان بالغ بر  90 هزار خانه وجود دارد لذا باید مردم برنامه های خود را درست کنند و در زمان سفر همه از محله بیرون نروند و از خانه ها مواظبت کنید، نیروهای انتظامی تمام وقت در خدمت مردم هستند.

 

 

 

رمضانی پور افزود: امسال عید نوروز بیشتر متبرک به نور ولایت و امامت شده است به  وجود امیرالمومنین (علیه السلام)؛ که 23 سال قبل از هجرت پا به عرصه وجود گذاشت؛ در دل کعبه و خانه خدا جایی که هیچ زنی در عالم نمی تواند در چنین جایی حضور پیدا کند که خداوند فاطمه بنت اسد را به خانه خود دعوت کرد و امیر المومنین را به دنیا اورد و ایا این نمی ارزد چنین امامی را الگوی خود قرار دهیم و الگوی بشریت شود خوشا به حال همه ما که شیعه ایشان هستیم.

 

 

 

وی به ایام اعتکاف اشاره کرد و تصریح کرد: اعتکاف خلوت دل برای نزدیک شدن به معبود است لذا از ابزارهای دنیوی فاصله بگیرید و این سه روز را برای خودتان و خدا زندگی و خلوت کنید.

 

 

وی میلاد باسعادت امام جواد(علیه السلام) را تبریک گفت و افزود: جوانان خوبی داریم که به امام جواد تأسی می کنند این امام 25 سال از بهار زندگی اش نگذشته بود که به شهادت رسید، امام جهاد علمی انجام می داد و مناظرات مهم علمی داشت ، در جوانان امروزی ما هم چنین روحیه ای وجود دارد دستگاهها و مسئولان کشور به جوانان میدان و بها دهند رهبری فرمودند منظور از جوانگرایی پیرزدایی نیست دیدگاه ها و تجربه های بزرگان ارزشمند است جوانان را به کار گیرید و به آنها مشورت دهید و تجربه ها را در اختیار آنها قراردهید تا کارها شتاب بگیرد.

 

 

 

امام جمعه رفسنجان فرارسیدن سال 98 و آغاز بهار طبیعت را هم تبریک گفت و بیان داشت: امید که دولت کنونی با برنامه ریزی ملت را از همه گرفتاری ها نجات دهند، سفر سه روزه رئیس جمهوری به کشور عراق و استقبال گرم آنها باعث خشم ترامپ و وزیر امورخاجه او شد این سفر اقتدارآفرین بود؛ ترامپ چند وقت پیش به عراق رفت و شبانه امد و شبانه هم رفت مسلما که آمریکایی ها ناراحت می شوند و نمی خواهند این اقتدار ملت ایران را ببینند لذا ملت ایران اسلامی، دل از گرو آمریکایی ها و غربی ها بکنید کمی برای مسئولان این دل کندن سخت است؛ دل نبندید که سه کشور اروپایی ها وعده دادند که برنامه های برجام را ادامه می دهند کجاست این موفقیت های برجام؛ ملت ایران آوزاه بلندی در تمام دنیا دارد، ایران در بین کشورهای آسیایی و آفریقایی و اروپایی عظمت دارد.

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: ای کاش دولت روحانی کار بزرگ و مهمی را انجام می داد و در سفرهای استانی آن کار را بیان می کرد؛ رییس جمهوری در جریان سفر به استان گلستان گفت برجام سایه جنگ را از سرملت ایران برداشت آیا این چنین بود؟! آیا واقعا جمهوری اسلامی در ذیل فصل 7 منشور ملل متحد قرار گرفته بود که شما فرمودید برجام این جنگ را برداشت؟! خیر هنوز شما باور ندارید، چرا فرمایشات امیدوارکننده رهبر را نمی شنوید و عمل نمی کنید، ترسو نباشید و شجاعت به خرج دهید این ملت پا به پای شما حرکت و دولت و مجلس و دستگاه قضا را حمایت می کنند در 22 بهمن دست قدرت خدا در دل و وجود این مردم بود و خلق حماسه کردند و این پیام روشن برای مسئولین دارد که مسئولان شما خدمت کنید ما همراه شماییم.

 

 

 

 حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: پیروزی شما مردم در برابر جنگ اقتصادی قابل تقدیر است و مقاومت شما پیروزی بزرگی رقم زد و به فرموده رهبری سنگین ترین شکست ها را تقدیم آمریکایی ها خواهیم کرد؛ رهبر انقلاب اسلامی در جمع خبرگان رهبری به بیان توصیه ها و تذکراتی پرداختند و فرمودند دشمن در برابر مقاومت ملت دست به توطئه و تهاجم حد اکثری زده و اگر ما نیز بسیج شویم و امکانات و توانایی های خود را به کار ببریم به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ را نصیب آنها می کنیم، همچنین رهبری اشاره به مرزهای فرهنگی و جغرافیایی کرد و افزودند این مرزها باید نفوذ ناپذیر باشند و شناخت واقعیات یکی از دوگانه هایی است که باید توجه کرد دنباله های دشمن در کشورمان تلاش می کند تا جایگاه دشمن را قوی نشان دهد تا کشور با مشکلات لاینحلی مواجه شود در حالی که مسئولان اگر خدمت صادقانه داشته باشند نقشه های دشمن برآب می شود.

 

 

 

 

امام جمعه رفسنجان به اعطای نشان ذوالفقار اشاره کرد و گفت: این اعطای نشان برای اولین بار در کشور به سردار سرافزار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از سوی رهبری است و رهبر هم فرمودند: این چیزی نیست که بتواند جبران مجاهدت های شما را بکند ما کرمانی ها باید افتخار کنیم که چنین سرباز جان برکف شجاع دل خوشحال کن ولی خدا را داریم ضمن اینکه رهبری دعا کردند که پایان عمر ایشان با  شهادت باشد.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد عراق خبرگزاری کانون های مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شبستان ایران اسلامی کرمان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند

دهم اردیبهشت یادآور بیرون راندن نیروهای متجاوز پرتغالی از این دریای نامور در تاریخ جهان است، روز ملی خلیج فارس.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند