Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در اهواز حضور دارم. برخی از دوستان دیدم و یاد سال ۸۱ افتادم و خاطرات خوبی با یکدیگر داشتیم. اگر من در نشست خبری حضور یافتم و سکوتم را شکستم، چند دلیل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اول به خاطر تبریک‌هایی است که می‌خواهم به مردم خوزستان و به فوتبال بگویم. همچنین  به فضای خوب که متاسفانه خیلی جا‌ها این فضای خوب نیست. هر چه تبریک به این بازی بگویم از جمله فضا‌های بیرونی، داخلی اش و کیفیت فوتبال کم گفتم. من خودم زمانی که ۹۰ دقیقه تمام شد  فکر کردم که ۳۰ دقیقه گذشته است به غیر از ۳، ۴ دقیقه آخر که فولاد به ما فشار آورد، بقیه بازی  آن قدر زیبا بود که من لذت بردم. به قطبی تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. به طور یقین با حضور قطبی در فولاد و این فضای خوب و امکانات در سال‌های نه چندان دور یک فولاد قدرتمند خواهید دید.  

4 داور را تا زمانی که زنده هستم نمی بخشم 

قلعه نویی بیان کرد: بازی که خیلی خوب بود و هم تیم فولاد می‌توانست برنده این بازی شود و هم ما می‌توانستیم پیروز شویم،  اما بازی مساوی شد. به هر حال به نوعی فوتبال، ما را امروز تنبیه کرد و جلوی فولاد در این فضا این همه موقعیت گلزنی را گل نکنیم حقمان بود که  شکست می‌خوردیم. آن‌ها نیز می‌توانستند این بازی را پیروز شوند، اما امروز فوتبال ما را تنبیه کرد. درست است یک امتیاز گرفتیم، اما تیمی شدیم که فولاد با این شرایط برابر ما مساوی کرد و مردم اهواز شاد شدند. این قدرت سپاهان را نشان می‌دهد که متاسفانه از بازی پرسپولیس به بعد ۸ امتیاز از تیم ما گرفتند و من از ۴ داور از جمله ممبینی، فغانی، ترکی و خورشیدی تا زمانی که زنده هستم از آن‌ها نمی‌گذرم و آن‌ها خاطرات بد زندگی من هستند و با فیلم و مدارک این حرف را اثبات می‌کنم. ما می‌توانستیم شرایط مان بهتر باشد، اما یکسری از مسائل که نه دست من قلعه نویی است و نه دست افراد دیگر است رخ داد.

مزد زحمات ما را برخی از دوستان خراب کردند 

او ادامه داد: شما ببینید از روز بازی با پرسپولیس به بعد و حتی در بازی با استقلال خوزستان، داوری‌ها برای تیم ما به ناحق بوده است. به هر حال اشتباهات داوری از سوی کارشناسانی مطرح شد که با من زاویه دارند. من اگر امروز به نشست خبری آمدم به خاطر این بود که به مردم خوزستان تبریک بگویم و عزیزانی که این استادیوم را ساختند چه از روز اول که یک قدم برداشتند و چه تاکنون کار‌هایی کردند دست تک به تک شان را می‌بوسم. انشاالله باقی صالحات بشود برای آن‌هایی که این استادیوم ساختند. هر چند در کشور ثروتمند ایران باید ما ۵۰ استادیوم ورزشی همانند ورزشگاه فولاد داشته باشیم و برایمان عادی باشد. اما همین که ساختند باید به آن‌ها تبریک بگویم. همچنین پیشاپیش سال نو تبریک می‌گویم و تیم من خیلی زحمت کشید، اما مزد زحمات ما را برخی از دوستان خراب کردند و دست قلعه نویی این مسائل نیست و نمی‌دانم چه فضایی است. به قطبی هم تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که آمدن قطبی و رفتاری که دارد به طور حتم می‌تواند فوتبال خوزستان را به جایگاه اصلی اش برساند و ما در زمان‌های قدیم ترکیب تیم ملی ما را بیشتر بازیکنان خوزستانی تشکیل می‌دادند و امیدوارم به آن شرایط این تیم بازگردد. با علمی که قطبی دارد به نظرم این مهم انجام می‌شود.  

برخی از داوران با 5 سوت سر تیم ما را می برند 

قلعه نویی درباره عملکرد  داوری این بازی گفت: باید به داوران این بازی تبریک گفت و آن‌ها داورانی هستند که فضای مسموم برخی از داوران را ندارند. چند داور قدیمی هستند که می‌توانند با ۵ سوت معمولی پدر یک تیم را در آورند و انشاالله این داوران جدید این مسائل را یاد نگیرند. در بازی با تراکتورسازی بازیکن ما به بالا پریده است و منجر به گل حریف شد و همان جا داور خطا گرفته است و به پنالتی یا پنالتی نبودن آن صحنه کاری ندارم و ما در یک صحنه از طریق کرنر  می‌خواستیم گل بزنیم داور خطا گرفت. در فضای ۷۰ هزار جمعیت ورزشگاه یادگار امام چند دقیقه طول می‌کشد که به حالت اولیه بازگردیم. حداقل ۵ دقیقه طول می‌کشد و اگر داور ۵ سوت این طوری  بزند به راحتی سر تیم ما را می‌برد. این داورانی که خودشان می‌دانند این موضوعات را بلد هستند. داوران جوانی که هستند باید به سمتی بروند که شاهد قضاوت‌های خوب باشیم و از زاهدی فر و دستیارانش تشکر می‌کنم که تیم داوری خوبی هستند و انشاالله این مسائل را باد نگیرند و آن‌ها نیز هر چه زودتر بازنشسته شوند که آثار شان را به بقیه داوران ترزیق نکنند.  

او درباره اینکه ممبینی و ترکی که دیگر داوری نمی‌کنند و بازنشسته شدند، گفت: من بازی‌های قبلی را  می‌گویم و این ۲ داور بازنشسته ۲ جام قهرمانی را از من گرفتند.  

تیم های شهرستانی زحمت بی خودی می کشند 

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه از برنامه سازمان لیگ راضی هستید، گفت: اتفاقا سئوال خوبی بود.  یک سال سپاهان در ۴ جام می‌جنگید تازه این تیم را از میزبانی محروم کرده بودند و در شهرستان‌ها بازی می‌کرد و در خانه خودش بازی نمی‌کرد.   به هر حال نمی‌دانم چرا در آن زمان کسی دم از عدالت نمی‌زد و سپاهان در جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی و آسیا حضور داشت  و ۳ روز یک بار بازی می‌کردند و آن موقع ظلم نبوده است، اما اکنون ظلم است. یک پنالتی، یک اوت نمی‌گیرند ظلم می‌شود، اما ما از فتاحی خواستیم به صورتی برنامه ریزی کند که عدالت برقرار باشد. ما می‌توانستیم قبل از این بازی ها، دربی اصفهان برگزار کنیم که زمان بازی ما را به یک تیم دیگر دادند.

او افزود: البته  تشکر می‌کنم و از موقعی که فتاحی آمده است با توجه به فشردگی  و شرایط، بازی‌ها منظم‌تر شده است. شما می‌دانید که آن ۲ ماه که تیم ملی زمان را گرفت به باشگاه‌ها فشار آمد، اما در گذشته نه پولی بود و نه پرواز مستقیم بود و بازی‌های بین شرق وغرب بود و ما با ایران بازی کردیم. من به تاج گفتم که  بازی تیم ما برابر ذوب آهن  را لغو کند چرا که باید به شرق آسیا برویم، اما این کار را نکرد. ما  با ذوب آهن بازی کردیم و بعد به تهران رفتیم و ۵ روز بعد با بوریرام بازی کردیم. متاسفانه این مسائل باب شده است و تیم‌های شهرستانی دارند زحمت بی خودی می‌کشند و در حقشان دارد اجحاف می‌شود، اما هر چه عدالت باشد ما تمکین می‌کنیم. امیدواریم فوتبال ما به سمتی برود که نگاه‌های قشنگ باشد مانند نگاهی که  قطبی به فوتبال دارد و خیلی از مربیان دیگر، اما معتقدم زحمت  تیم‌های دیگر بی خودی است.  

قلعه نویی درباره اینکه کیانی پرخاشگر است، بیان کرد: اصلا کیانی این طور نیست. شاید او  با تعصب بازی کند، اما پرخاشگر نیست. اعتراض با پرخاشگری تفاوت دارد.  

سرمربی سپاهان درباره اینکه برای قهرمانی می‌جنگید، خاطر نشان کرد: این سئوال از خدا باید بپرسید، اما همه تیم‌ها قابلیت و لیاقت  دارند  و باید به تیم یحیی گل محمدی تبریک بگویم.   من خودم اعتراف می‌کنم هر تیمی که گل محمدی سرمربی اش است من بازی هایش را نگاه می‌کنم. یحیی تیم خیلی خوبی درست کرده است و ۴، ۵ تیم هستند که همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند.

بیشتر بخوانید:

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می‌رسد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است

 انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901183

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی