Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:25:49 GMT

در دقیقه نود؛ انزلی‌چی‌ها بالاخره راهی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۱۷۲۱

در دقیقه نود؛ انزلی‌چی‌ها بالاخره راهی شدند

کاروان تیم فوتبال ملوان جهت دیدار مقابل گل ریحان البرز در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان ، از ساعت 18:30 راهی کرج شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بدون شک یکی از پرحاشیه ترین تیم های حاضر در لیگ دسته اول به حساب می آید. این تیم که به مانند سال های پیش باز هم از کمبود منابع مالی رنج می برد در دور برگشت بازی های لیگ توانستند امتیازات خوبی جمع کنند و در حالی که قرار بود تا پیش از نوروز درصدی از قراردادها به بازیکنان این تیم تسویه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاد تا در اقدامی ناگهانی و عجیب مالک و مدیرعامل این تیم از ادامه حضور در این تیم عذرخواهی کنند و وضعیت ملوانان را در ادامه بازی های لیگ دسته اول در هاله ای از ابهام فروببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب می شد متصور بود انزلی چی ها که هم مربیان و هم مسئولان تیم را استعفا کرده دیدند راهی برای حضور در دیدار پیش رو نخواهند داشت و به این ترتیب باید در انتظار اوضاعی مشابه آنچه پیش از این برای تیم سیاه جامگان افتاد برای ملوانان نیز بیفتد.


اما اوضاع هرگز به این ترتیب نشد و دلسوزان این تیم دست به کار شدند تا فعلا به طور مقطعی آن برای دیدار برابر گل ریحان راهی کرج شوند. از جمله دلسوزان ملوان می توان محمد احمدزاده، سرمربی مستعفی باشگاه را نام برد که روز گذشته در جلسه ای با اعضای شورای شهر شرکت کرد و درباره سفر این تیم به کرج به صحبت پرداخت.


صحبت هایی که تا عصر امروز نیز نتیجه نداد تا در نهایت منجر به این شد تا تیم برای بازی راهی کرج شود. این دستورالعمل باعث شد تا در فرصت زمان اندک باقیمانده ملوانان جمع و جور شوند تا سفر خود را آغاز کنند و به همین دلیل آنها ظرف یک ساعت لیست بازیکنان را رد کردند و آنها را برای سفر احضار کردند و در نهایت نیز از ساعت 18:30 سفر خود را آغاز کردند.


تیم فوتبال ملوان در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول ساعت ۱۵ عصر روز شنبه میهمان تیم فوتبال گل ریحان البرز خواهد بود. آنها در پایان هفته بیست و هفتم با ۲۸ امتیاز در رتبه دهم و تیم فوتبال گل ریحان البرز  با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد . تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول ، جام آزادگان ، با کسب۱۸ امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی در نیم فصل دوم قرار دارد.

دسته یک ملوان بندرانزلی گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا