Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@00:05:15 GMT

اسیدپاشی مردان نقابدار روی صورت خانم معلم جوان تهرانی!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۵۴۶

اسیدپاشی مردان نقابدار روی صورت خانم معلم جوان تهرانی!

رکنا: معاون مدرسه دخترانه وقتی می‌خواست از خانه‌اش خارج شود از سوی مرد نقاب‌داری مورد اسیدپاشی قرار گرفت. وی پس از انتقال به بیمارستان یکی از چشم‌هایش را از دست داد.

ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۲ اسفند مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در جریان اسیدپاشی به چهره زن جوانی در یکی از خیابان‌های تهرانسر قرار گرفتند. مأموران کلانتری بلافاصله با سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفته و او را در جریان این حادثه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب با دستور محمد شهریاری تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در نخستین گام کارآگاهان به سراغ قربانی این اسیدپاشی رفتند.

زن جوان که صورتش آسیب دیده بود گفت: من معاون مدرسه دخترانه‌ای در پونک هستم. ساعت ۸ صبح طبق معمول تمام روز‌ها از خانه خارج شدم تا به مدرسه بروم. اما به محض اینکه در خانه را باز کردم، مردی با نقاب مشکی مقابل در ظاهر شد. او ظرف پلاستیکی در دست داشت و ناگهان مایع داخل ظرف را به روی صورتم پاشید بعد هم بلافاصله پای پیاده فرار کرد.

آن موقع تصور نمی‌کردم که داخل ظرف پلاستیکی اسید باشد، اما به محض اینکه مایع روی صورتم ریخت بشدت سوختم. تازه آن موقع متوجه اسید پاشی شدم. زن ۳۷ ساله که از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

دکتر ده مرده‌ای، رئیس بیمارستان در رابطه با این حادثه گفت: زن جوان دچار سوختگی ۵ درصدی شده است، اما باتوجه به اینکه چشمش بشدت آسیب دیده بود به بیمارستان رسول اکرم منتقل شد.

محمدشهریاری دادستان جنایی تهران نیز گفت: باتوجه به اینکه چشم معاون مدرسه دخترانه آسیب شدیدی دیده بود، یکی از چشم‌هایش تخلیه شد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این اسیدپاشی ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خانم معلم اسیدپاشی مردان نقابدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیو، پلیس آمریکا در حال بازداشت فردی است که فریاد می‌زند: «نمی‌توانم نفس بکشم». طبق گزارش رسانه‌ها این مرد ساعاتی بعد، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در فیلم مورد اشاره، مردی به نام فرانک تایسون ۵۳ ساله دیده می‌شود که به خاطر صحنه تصادف خودرو با رفتار نامناسب پلیس روبرو می‌شود.

اداره پلیس کانتون هنوز بیانیه‌ای درباره این ویدیو منتشر نکرده ولی ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



در ویدیو دیده می‌شود که افسران پلیس تایسون را روی زمین می‌کشند و به دستان وی دستبند می‌زنند و یکی از افسران حدود ۳۰ ثانبه زانوی خود را پشت گردن تایسون نگه می‌دارد.

در این ویدیو صدای تایسون شنیده می‌شود که بارها فریاد می‌زند: «نمی توانم نفس بکشم. نمی توانم... از گردنم بلند شوید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، تایسون در یک بیمارستان محلی درگذشت. هنوز مسئولان بیمارستان علت اصلی مرگ تایسون را اعلام نکردند.

در سال ۲۰۲۰ پلیس آمریکا رفتار مشابهی در بازداشت جرج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی نشان داده بود.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس