Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@13:20:29 GMT

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی بسیج +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۹۲۹

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی بسیج +تصاویر

سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه، گفت : در مرحله ناحیه ای مسابقات قرآنی بسیج ۱۵۳ نفر از اعضای بسیجی در ۵ رشته این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،‌با هدف ترویج فرهنگ غنی قرآنی و تحقق فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) مسابقات قرآنی بسیج در سه مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه به خبرنگار ما گفت : این مسابقات در سه مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی و در ۵ رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن _جزء ۱ تا ۳_۱ تا ۷ و ۱۰ جزء و همچنین قرائت و تحقیق زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال _ترتیل  _طرح صراط و مفاهیم و تفسیر سوره اسراء و اذان تقلیدی برگزار شده که پس از پایان مرحله حوزه ای ۱۱۴ خواهر و ۳۹ برادر توانستند به مرحله ناحیه ای راه یابند.

 وی گفت : در مرحله پایانی ناحیه ای تعداد ۳۱ نفر رتبه های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند و به مرحله استانی رسیدند که در این مرحله نیزدو نفر از شرکت کنندگان شهرستان بشرویه رتبه های دوم و سوم این مسابقات را در سطح استان از آن خود کردند.

یاد آوری می شود در مرحله پایانی مسابقات مرحله ناحیه ای از ۱۳ نفر که رتبه های اول مسابقات را بدست آوردند و همچنین ۸ نفر از داوران برگزیده در مراسم نماز جمعه شهر بشرویه و ارسک با حضور ائمه جمعه تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسیج مسابقات قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز