Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:15:45 GMT

جاده کوهپایه کرمان پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۴۷۸۲

جاده کوهپایه کرمان پاکسازی شد

محمدرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به سال نو و ورود گردشگران نوروزی به شهر کرمان و به تبع آن، ضرورت پاکیزگی شهر و طبیعت، به ویژه ورودی و خروجی‌های شهر، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به منظور استقبال از سال نو و گردشگران نوروزی، عملیات پاک‌سازی طبیعت را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح شامل ابتدای جاده‌های روستاهای هدف گردشگری استان، جنگل قائم، شهرک‌های حاشیه شهر می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان تصریح کرد: برای این منظور روز گذشته نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری نسبت به پاک‌سازی جاده کوهپایه از انتهای روستای سیدی تا سایت لندفیل اقدام کردند.

کد خبر 4568949

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا قربانی شهرداری کرمان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود