Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- علی پروین اسطوره بزرگ باشگاه پرسپولیس است اما ماجرای عجیبی پیرامون او شکل گرفته است.

 علی پروین یکی از مفاخر فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. پروین که نامش با پرسپولیس عجین شده است در قامت مربی و بازیکن جام‌های فراوانی را با تیم محبوبش بالای سر برده است.

اما نکته عجیب و تلخ بین پروین و باشگاه این است که او علاقه‌ای به پس دادن جام‌ها ندارد! در حقیقت پروین خیلی از جام‌های پرسپولیس را در منزل شخصی خود نگه می‌دارد تا همین ماجرا تبدیل به سوژه استقلالی‌ها در کری خوانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال در فضای مجازی و کل کل‎‌های عامیانه تیفوسی‌های قرمز را به تمسخر می‌گیرند که چرا به جای جام در ویترین افتخارات باشگاه از یادبودها و وسائل دیگر استفاده می‌شود؟! اخیرا پرسپولیسی‌ها در توئیتر از اسطوره باشگاه درخواست کرده بودند تا جام‌ها به باشگاه تحویل داده شود. به نوشته ورزش 11، البته آخرین خبر از این ماجرای عجیب این است که مدیران پرسپولیس هم رسما از پروین درخواست کرده تا این جام‌ها را به باشگاه پس بدهد و علی پروین نیز موافقت کرده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس