Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:28:53 GMT

بدهی های دانشگاه پیام نور تسویه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۱۰۲

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: امسال ۱۶۰۰ میلیارد ریال بدهی‌های قبلی دانشگاه را تسویه کردیم و سال آینده این مبلغ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و اداری و آزمایشگاه‌ها بکار می رود.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده در دیدار با مدیران، رؤسای مراکز و واحدهای استان قزوین ضمن مناسب‌تر دانستن شرایط دانشگاه پیام‌نور به نسبت سایر دانشگاه‌ها اظهار داشت: وضعیت مناسب حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی و همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی‌های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور هیچ تعدیل و تحلیل نیرویی در حوزه اداری و علمی نخواهیم داشت.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره برنامه‌های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ اظهار داشت: اولویت‌های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ تنها تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و هیچ پروژه جدیدی تعریف و ایجاد نخواهد شد.

وی ضمن تاکید بر توانمندسازی استان‌ها گفت: در راستای توانمندسازی استان‌ها در صدد هستیم که با تفویض برخی امور به استان‌ها بتوانیم امور مربوط به کارکنان ازجمله صدور احکام، ارتقا سایر موارد را تسهیل و چابک کنیم.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: امسال ۱۶۰۰ میلیارد ریال بدهی‌های قبلی دانشگاه را تسویه کردیم و سال آینده این مبلغ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و اداری؛ وضعیت آزمایشگاه‌ها و توانمندسازی بیشتر دانشگاه به کار برده می‌شود.

وی گفت: اعضای هیئت علمی می‌توانند ۵۰ درصد موظفی خودشان را با فعالیت‌های پژوهشی و آموزش‌های آزاد و تولید محتوا تکمیل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیام نور دانشگاه بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها