Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۱۵۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان کرمانشاه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این اردوها به صورت چهار و پنج روزه برگزار می‌شود همچنین اعزام‌ها تا بیست و هفتم اسفند ماه ادامه دارد، افزود: دانشجویان در قالب اردوهای راهیان نور جنوب از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، اروند رود، طلاییه، فکه، دهلاویه و دو کوهه بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان از دانشگاه‌های پیام نور، فنی دختران، فرهنگیان خواهر و برادر، دانشگاه آزاد، علوم قرآنی، دانشگاه رازی، دانشکده‌های فنی شماره یک و دو کرمانشاه و علوم پزشکی در این اردوها حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان برای شرکت در اردوهای راهیان نور بسیار خوب ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: به برکت اردوهای راهیان نور میان نسل‌های مختلف انقلاب پیوندی معنوی برقرار خواهد شد و همین سبب تقویت بنیه‌های فرهنگی کشور و تربیت نسلی انقلاب می‌شود.

کد خبر 4568851

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کرمانشاه اردوهای راهیان نور دانشگاه رازی صلاح الدين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور