Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 اسفندماه اظهار کرد: آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور شامگاه سه‌شنبه با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین و مسئولان کشوری، هنرمندان و فعالان اردوهای راهیان نور سراسر کشور در خرمشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این آیین نماهنگ همسنگری از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و گروه تلویزیونی سپاه فتح استان به کارگردانی سیدجواد هادی اصل هنرمند و مستند‌ساز هم‌استانی با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور به این موفقیت ارزشمند دست یافت.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشعار نماهنگ همسنگری از رسول سنایی است و حسین مدرس کار خوانندگی، مسعود موسوی تنظیم، جلال یزدان پناه اجرا و امین دانشگر و سیدیاسرعباسی بازیگری را بر عهده داشتند.
اسلامی اضافه کرد: بیش از 36 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور در خرمشهر ارسال شده بود و اثر حوزه هنری از سوی داوران به‌عنوان کار برتر معرفی شد.
یادآور می‌شود، سیدجواد هادی‌اصل مستند عملیات شمال غرب(پژاک)، فیلم کوتاه ته ته (گهواره)، فیلم کوتاه منفی 29 درجه، نماهنگ جامانده، نماهنگ بلبل شیدا، مستند دنا فرودگاه ابدی، و ده‌ها مستند و برنامه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.
وی هم‌اکنون در حال ساخت مستندی با محوریت پلنگ ایرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی درخشش حوزه هنری سرزمین نور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی