Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی دانافر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تسهیل در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی علاقمند به اسکان در مدارس استان، کار ثبت‌نام اینترنتی و رزرو از ۱۳ تا ۲۴ اسفند انجام شد.

وی بیان کرد: پذیرش حضوری نیز از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود و اسکان مسافران نیز از ۲۸ تا ۱۲ فروردین در سطح مدارس استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۳۸۰ مدرسه استان برای میزبانی از مسافران نوروزی در سه سطح آماده سازی شده است.

دانافر یادآور شد: ۹۰۰ نفر از عوامل ستادی، اجرایی، مدیران و عوامل اجرایی مدارس کار اسکان مسافران نوروزی در مدارس را بر عهده دارند.

وی همچنین از استقرار ۱۷ پایگاه پذیرش در سطح استان خبر داد و گفت: محل استقرار این پایگاه‌ها در ورودی شهرهای استان اطلاع رسانی شده و مسافران می‌توانند در هر شهر برای اسکان در مدارس به یکی از این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین از افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته به طور متوسط روزانه بین ۲۲ تا ۲۵ هزار نفر در مدارس سطح استان اسکان داده شدند.

دانافر اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده، آموزش و پرورش استان یزد امسال بتواند میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی یزد داشته باشد.

کد خبر 4569098

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان