Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج،آیت الله علی خاتمی ظهر دیروزدر خطبه‌های نماز جمعه زنجان به رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: در این رزمایش که همزمان ۵۰ پهپاد دریک عملیات از پیش تعیین شده باپیمودن کیلومتر‌ها منطقه مورد نظر را منهدم می کنند که موجب حیرت جهانیان شد و باید بر خودمان برای داشتن چنین جوانانی ببالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری موفقیت‌آمیز مانور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار و توان بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، افزود: سپاه با نمایش اقتدار و شکوه و عظمت خود نشان داد که در مقابل هر گونه تعدی و تجاوز ایستادگی می‌کند و دشمنان هرگز نخواهند توانست در راستای ضربه زدن به کشور کاری از پیش ببرند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برخورد خوب قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این برخوردها منجر به دلگرمی مردم می‌شود.

خاتمی با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان برای نظارت بر بازار تصریح کرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی جامعه باعث بروز مشکلات و چالش‌هایی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه سال سختی را به لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشتیم و سفره بسیاری از مردم کوچک شده است که باید به فکر آنها باشیم، افزود: باید با حفظ کرامت به فکر خانواده‌های محروم و نیازمند باشیم و مراسم نوروزی به مانور تجمل گرایی ما تبدیل نشود.

آیت الله خاتمی با اشاره به دادن نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سرلشگر سلیمانی عنوان کرد: این نشان تشکری از مجاهدت و جهاد این سردار سرافراز بود و سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌ کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود. سید حسین حسینی به دلیل محرومیت این بازی مهم را از دست داده است و باشگاه استقلال با قراردادن خالد آبادی روی پوستر تیم به استقبال این بازی رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901676

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید