Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به برنامه های بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: برنامه های این بنیاد نشان می دهد که در کنار کارهایی که مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی انجام می دادند، اقدامات خوب با سبک های جدیدی را نیز انجام داده که امیدواریم این اقدامات

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله العظمی «ناصر مکارم شیرازی» امروز (شنبه ۲۵ اسفند) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین هاشمی شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: در ابتدا یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را گرامی داشته و برای ایشان رحمت واسعه را خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید جهان تشیع عنوان داشت: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی زحمات بسیار زیادی کشیدند که آثارش همچنان باقی بوده و ارزشمند است.

 

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه های بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: برنامه های این بنیاد نشان می دهد که در کنار کارهایی که مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی انجام می دادند، اقدامات خوب با سبک های جدیدی را نیز انجام داده که امیدواریم این اقدامات همواره ادامه داشته و این چراغ همواره روشن نگه داشته شود.

 

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر هر قدمی در این زمینه برداشته شود، قطعا حسنه ای در نامه اعمال آن مرحوم به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی فرزندان صالح و فاضلی و همچنین مدیر و مدبری همچون شما داشتند که برکاتی برای آن مرحوم است و برای موفقیت شما دعا می کنم.

 

این مرجع تقلید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: امروز که گزارشی از وضعیت این بنیاد دریافت کردم به برنامه ها و ابتکارات ایشان بیشتر علاقه مند شدم که نشان از پویایی اقدامات بوده است.

 

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت : اطلاع رسانی در مورد کارها و برنامه هایی که انجام می دهید ضروری است و از این رو پیشنهاد می کنم نشریه ای در این خصوص تدوین شده و به صورت فصلنامه و یا ماهنامه کارها و اقدامات ارزشمند خود را اطلاع رسانی کنید.

 

وی بیان داشت: گفتن این کارها و اقداماتی که انجام داده اید بسیار موثر است و موجب سرمشق گرفتن دیگران خواهد شد.

 

 این مرجع تقلید ضمن ارج نهادن به مقام شامخ مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی عنوان داشت: الحمدالله بنیادی که ایشان از خود به یادگار گذاشته اند خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه می دهد و همواره این بنیاد با برنامه های خود یاد آن مرحوم را زنده نگه داشته است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کانون های فرهنگی هنری مساجد اردوهای راهیان نور اصفهان مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!