Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، در پیام تسلیت آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام ابراهیمی آمده است: «درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان به‌عنوان یک طلبه بسیجی مخلص و سرباز ولایت همواره در امر آموزش و تبلیغ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از هیچ کوششی دریغ ننمودند و الگوی شایسته برای جوانان مؤمن انقلابی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(ع)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دوستان، نزدیکان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای همگان مسئلت دارم».

یادآور می‌‏شود، مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان، بیست و سوم اسفندماه جاری بر اثر سانحه رانندگی در محور اراک ـ قم درگذشت.
پنجمین شعبه استانی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در استان لرستان، آبان‌ماه سال نود و چهار فعالیت خود را با مدیریت مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی آغاز کرد و در این سال‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی فن خطابه برای طلاب و مبلغان، منشأ اثر بوده است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی اصالتاً اهل نورآباد استان لرستان است و به‌عنوان استاد حوزه در تربیت طلاب تلاش کرد و پس از معرفی به‌عنوان مدیریت مؤسسه خطابه امیر بیان استان لرستان، در پرورش طلاب و مبلغان سخنور و راوی رسالت تبلیغی خود را انجام داد.
مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی خادم اهل‌ بیت(ع) و شهدا در موکب‌های اربعین حسینی و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز رسالت حوزوی و تبلیغی خود را برای اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(ع) و سیره شهدا انجام داد‌.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی