Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@07:27:05 GMT

خوشگذرانی نوروزی در ۳ تور پرطرفدار ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۴۳۴

خوشگذرانی نوروزی در ۳ تور پرطرفدار ایرانی

سال تحویل را این‌بار در مقاصد هیجان‌انگیز ایرانی بگذرانید و سالتان را متفاوت آغاز کنید. تعطیلات نوروز با توجه به آب و هوای بی‌نظیری بهاری و زمان طولانی تعطیلات به شما فرصت می‌دهد که حسابی خوشگذرانی کنید.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، سال تحویل را این‌بار در مقاصد هیجان‌انگیز ایرانی بگذرانید و سالتان را متفاوت آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلات نوروز با توجه به آب و هوای بی‌نظیری بهاری و زمان طولانی تعطیلات به شما فرصت می‌دهد که حسابی خوشگذرانی کنید. کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای شما پیشنهادهایی دارند که با توجه به آنها می‌توانید بهترین خاطره را برای نوروز ۹۸ بسازید.

  آرامش دل و جان در لحظه‌ی سال تحویل با تور مشهد

 

مسافرت با تور مشهد ، یکی از ویژه‌ترین سفرهای نوروزی است. آنقدر حال و هوای این شهر تغییر می‌کند و برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور ایرانی‌ها تنظیم می‌شود که یک بار سفر شما را شیفته‌ی آن می‌کند. برنامه‌های عمومی که در آستان مقدس امام رضا (ع) برگزار می‌شود بسیار جذاب و تماشایی است. راز و نیازهای دسته‌جمعی و آیین‌های ویژه‌ی حرم امام رضا در لحظات سال تحویل خیلی دوست‌داشتنی است برای همین بسیاری از ایرانی‌ها تلاش می‌کنند تا برنامه‌ی سفرشان را از پیش از شروع سال تنظیم کنند که حتما در آن لحظات در جوار حرم امام رضا (ع) باشند. بعد از این مراسم پرفیض و جذاب، به موزه‌ی رضوی بروید و با تاریخ شیعیان آشنا شوید.

رفتن به حرم که قطعا از برنامه‌های هر روزه‌ی شماست، بنابراین در کنار آن به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌های تفریحی و گشت و گذارهای دیگر را از دست ندهید.

حتما می‌دانید که در این روزها، مشهد به شدت شلوغ است و امکان اقامت در هتل‌های خوب بدون هماهنگی قبلی امکان‌پذیر نیست. پس با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از هم‌اکنون بخرید. برنامه‌ریزی دقیق کارشناس‌ها به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت از فرودگاه به هتل بروید و هر روزتان را با صبحانه‌ی رایگان هتل شروع کنید.

پارک‌های آبی و شهربازی‌های هیجان‌انگیز این شهر برای شما و فرزندانتان بسیار جذاب است و اصلا از برنامه‌هایتان جدا نکنید. به پارک‌ها و امکان تاریخی آن هم سر بزنید و حسابی با مشهد مقدس آشنا شوید.

تعطیلات پیش‌رو را می‌توانید در این شهر رویایی باشید، فقط کافی است همین الان در وب‌سایت مقتدر سیر بهترین برنامه تور مشهد نوروز 98 را بخرید.

 

تماشای غروب آفتاب در خلیج فارس با تور کیش

 


تور کیش ، سفر به نگین خلیج فارس است. جایی که هم آرامش دارد و هم هیجان. جزیره‌ی کیش یکی از جذاب‌ترن مقاصد گردشگری ایران است که از شش ماهه‌ی دوم سال و البته نوروز پر از مسافر می‌شود. برنامه‌های تفریحی و گردشگری و البته امکانات متنوع گردشگری این شهر آنقدر. جذاب است که معمولا مسافران کیش بیش از یک‌بار راهی جزیره شده‌اند.

هتل‌های مدرن ساحلی که شما را با تصویری متفاوت از هتل‌های ۵ ستاره‌ی ایرانی روبه‌رو می‌کنند شرایطی را برای شما فراهم می‌آورند که به خوبی بتوانید از ورزش‌های آبی و تفریح‌های ساحلی استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید، پیش از شروع تعطیلات نوروز باید با برنامه‌های کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین هتل‌ را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید که اقامت خوبی را در جزیره داشته باشید. این هتل‌ها برای شما صبحانه‌های ویژه‌ی رایگان سرو می‌کنند و معمولا خدمات ویژه چون ماساژ و یا استفاده‌ی مداوم از ساحل‌های اختصاصی را به میهمانان هدیه می‌کنند.

دوچرخه‌سواری در دور جزیره، سافاری و حنون سرعت ماشین و البته آکواریوم بزرگ کیش هم آرام و هم هیجان را یک‌جا به شما می دهد. به باغ پرندگان بروید و با نادرترین گونه‌های پرنده‌ها آشنا شوید. نمایش دلفین‌ها را پارک دلفین‌ها دنبال کنید و از هوش این حیوان لذت ببرید.

کیش را بدون خوشگذرانی در ساحل ترک نکنید، در کافه‌های ساحلی زیبای جزیره بمانید و غروب خورشید را در امتداد کشتی یونانی تماشا کنید.

حالا در انتهای برنامه‌هایتان، خرید را هم از دست ندهید و با توجه به قوانین گمرکی مناظق آزاد، با قیمتی مناسب‌تر وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نوروز خوبی را در کیش می‌گذرانید اگر فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون در وب سایت مقتدر سیر تور کیش نوروز 98 را بخرید.

  ماجراجویی در طبیعت بکر و شگفت‌انگیز جنوب با تور قشم

 

تور قشم نوروز 98 سفر به زمرد خلیج فارس است. جزیره‌ای که منابع طبیعی و بکر بودن گستره‌ی آن شهرتی جهانی یافته است و حالا مدت‌هاست بسیاری از گردشگران بین‌الملی راهی آن می‌شوند. مردمانی مهربان و طبیعت بی‌نظیر قشم شما را عاشق می‌کند. گرمای مطبوع و آفتاب درخشانی که جزیره را روشن می‌کند، آرامشی را هم هدیه می‌کند که در میان طبیعت بی‌نظیر جزیره رها شوید.

درست است که امکانات گردشگری قشم همانند کیش متنوع و پیشرفته نیست، اما باز هم در این سال‌ها هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره‌های فعالی راه‌اندازی شده‌اند که اقامت خوشی را برایتان می‌سازند.

با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر که میهمان این هتل‌ها شوید، صبحتان را با صبحانه‌های رایگان جزیره آغاز می‌کنید و بدون نگرانی در برنامه‌های گردشگری و توریستی همراه می‌شوید.

راهنماهای محلی برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند که همه‌ی تماشایی‌های جزیره را ببینید. دره ستاره‌ها حتما در برنامه‌هایتان هست و می‌توانید چند ساعتی در میان صخره‌های مرجانی و طبیعت بکر و آرام آنجا رها شوید و از این همه زیبایی شگفت‌زده شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم بهترین عکس‌های اینستاگرامی‌تان را بگیرید. البته یک‌روز صبح هم می‌توانید با قایق به اعماق خلیج فارس بروید و روزتان را با رقص زیبای دلفین‌های خلیج فارس شروع کنید. گاهی بعد از این برنامه راهی جزیره‌ناز می‌شوید و در طبیعت آنجا هم گشت و گذار می‌کنید.

جنگل‌های حرا هم بخشی از دیدنی‌های ویزه‌ی جزیره است که باید همراه قایق‌های محلی به آنجا بروید و از نزدیک این شگفتی طبیعت را ببینید.

همه‌ی اینها به کنار، به شما پیشنهاد می‌کنیم که غذاهای خوشمزه‌ی رستوران‌های محلی و ساحلی را از دست ندهید و حتما آنها را مزه کنید.

بازار قشم را هم ببینید و نه تنها بهترین خریدهایتان را انجام دهید، بلکه از شیوه‌ی فروش و فضای آن بازار هم خاطره‌سازی کنید. برنامه‌هایتان را تنظیم کنید تا خوشگذرانی آخر هفته‌تان با خرید تور قشم تکمیل شود.

 

منبع : ‌ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سال تحویل نوروز 98 تورهای مسافرتی نوروز مسافرت نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین‌ توکلی‌زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران در قالب ارائه گزارش از سوی این معاونت در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ایام، پویش‌های متعددی از جمله تهران دوست‌داشتنی، روزه‌اولی‌ها، لشگر قدس، عید بندگی، افطاری ساده، ماه مهربانی و ... انجام شد که مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفت.

وی افزود: در طی این دوره از مدیریت شهری ویژه برنامه‌های نوروز با استقبال خانواده‌ها قرار گرفته به طوریکه در سال اول اجرای برنامه‌ها از ایوان شمس کلید خورد و در سال دوم آغاز برنامه‌ها از میدان ولیعصر بود و در سال جاری نیز آغاز برنامه‌های نوروز از میدان هفت تیر تا پارک لاله اجرا شد.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از توفیقات این دوره از مدیریت شهری شاد کردن خانواده‌ها در ایام نوروز بوده است افزود: ما توانستیم به ایده‌ها و طرح‌های جدید و نو و برگرفته از جبهه انقلاب، تاثیر بسیاری را در نشاط‌آفرینی داشته باشیم و در این ایام کارناوال‌های شادی در سطح شهر تهران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در طی ایام نوروز و رمضان همکاران ما در مدیریت شهری به صورت ویژه پای کار بودند تا بتوانند محیطی شاد و مناسبی را برای شهروندان تهرانی برقرار کنند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به برقراری شهر رمضان، شهر شهدا، دهکده‌های ورزشی و جام جهانی اشاره کرد و گفت: در تمامی این طرح‌ها شاهد همراهی مخاطبین بودیم. همچنین در ایام نوروز و رمضان شاهد برپایی کنسرت‌ها و موسیقی ها در پهنه‌های مختلف شهر تهران بودیم.

توکلی‌زاده به برپایی شهر شهدا اشاره کرد و گفت: همزمان با کنگره 24 شهید تهران شهر شهدا در فرهنگسرای خاوران در منطقه 15 آغاز به کار کرد و توانست مورد استقبال شهروندان قرار بگیرد و نزدیک به دو ماه در مجموعه فرهنگسرای خاوران شهر شهدا فعال بود.

وی ادامه داد: برپایی ویژه برنامه‌ها در برج میلاد، بوستان مشاهیر، اراضی عباس‌آباد و همچنین بهشت زهرا اجرا و مورد استقبال قرار گرفت. همچنین در قالب شهر رمضان 15 برنامه اجرا شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به بازدید 500 هزار نفر از شهروندان از برنامه‌های شهر رمضان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نیز برپایی سفره افطاری ساده با مشارکت شهرداری تهران و خیرین برپا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت که 5 میلیون نفر از آن بازدید کردند.

توکلی‌زاده اضافه کرد‌: در حوزه ورزش نیز اقدامات ویژه‌ای در قالب دهکده‌های تفریحی و ورزشی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دایر شد.

وی با اشاره به برپایی بازارچه‌ها و گذر گردشگری برای حضور شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز گفت: بر اساس آمار امسال در ایام نوروز دو میلیون گردشگر از اراضی عباس آباد بازدید کردند که این یک رکورد محسوب می‌شود. حضور شهروندان در شب‌های احیا در بهشت زهرا نیز از مواردی است که در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم و در شب‌های احیا نزدیک به 500 هزار نفر در بهشت زهرا حضور پیدا می‌کردند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: طراحی و اجرای برنامه‌ها در 16 بوستان در کنار مجموعه‌های اصلی از دیگر برنامه‌هایی بود که در سطح مناطق عملیاتی و اجرا شد.

توکلی‌زاده گفت: از دیگر برنامه‌های انجام شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توان به ویژه برنامه جشن عید فطر اشاره کرد. در سنوات گذشته ما هیچ برنامه‌ای در عید فطر نداشتیم که برنامه های امسال پس از نماز عید فطر مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی در پایان از ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهرداری تهران خبر داد و گفت: این لایحه تقدیم شورا شده و انشاءالله پس از طی روند آن شاهد تشکیل این سازمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند