Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در نشست خبری مدیران ارشد ایران خودرو به مناسبت آغاز طرح امداد نوروزی سال 98، شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خودروهای مراجعه کننده به نمایندگی‌ها حداکثر ظرف مدت یک و نیم روز ترخیص می‌شود. در کنار آن سرویس در محل را در کلانشهرهای کشور فعال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سیست خدمات پس از فروش ما به صورت آنلاین تحت کنترل است و رصد مراحل انجام گرفته برای تعمیرات به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و براساس همین سیستم قطعات لازم به دست نمایندگی‌ها می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که اکثر مشتریان برای مراجعه به نمایندگی‌ها داشته‌اند تصمیم گرفتیم شیفت دوم را در کلانشهرها فعال کنیم و این نمایندگی‌ها از ساعت 4 عصر تا 9 شب پذیرای مشتریان خواهد بود. بنابر آمار 13 درصد پذیرش امسال توسط شیفت دوم صورت گرفته.

سلطانی با اشاره به بالا رفتن سطح حرفه‌ای‌گری پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو گفت: در هر ناحیه ما گرو‌ه‌های خبره‌ای تشکیل داده‌ایم که آن گروه‌ها بتوانند ظرف کمتر از شش ساعت مشکل مشتری را در سراسر کشور حل کند. ضمن آنکه پروسه تعریف شده که خودروهای بحرانی شناسایی شوند به این معنا خودروهایی که پرمراجعه و پر هزینه بودند در این دسته قرار می‌گیرند.

همچنین در این مراسم سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو با اشاره به مشکلات سال 97 گفت: سالی که گذشت سال بسیار سختی برای خودروسازان بود. ما امیدواریم که با توجه به ماهیت خدمات پس از فروش بتوانیم در سال 98 شرایط مناسب‌تری را تجربه کنیم. ما در این سال تلاش کردیم که بستر فناوری اطلاعات را در ایران خودرو گسترش دهیم و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما امروز می‌توانیم اطلاعات درست و بدون دست‌کاری از تعداد خودروهایی که به نمایندگی مراجعه کرده و مشکلات آنها شناسایی شده است را داشته باشیم و حتی بگوییم کدام خودروها در کدام منطقه و نمایندگی نیاز به چه خدماتی دارند و کدام بخش خودرو بیشتر مشتریان را درگیر کرده است. با توجه به نزدیکی نوروز ما فقط در هفته گذشته 63 هزار پذیرش خودرو داشته‌ایم.

وی در خصوص امداد نوروزی گفت: در تعطیلات نوروز یعنی از 26 اسفند تا 17 فروردین 149 نمایندگی یک شیفت و 116 نمایندگی حضور دو شیفت دارند ضمن آنکه در مجموع 265 نمایندگی به ارائه امداد نوروزی خواهند پرداخت.

حسینی افزود: در کنار این نمایندگی‌ها 2هزار و 50 اکیپ امداد نوروزی به همراه هزار و 50 امدادگر به همراه 400 نفر که در مرکز تماس ایران خودرو مستقر هستند به ارائه خدمات خواهند پرداخت. همچنین در محور هراز 25 اکیپ، محور فیروزکوه 114 اکیپ، ساوه 6 اکیپ، قزوین 6 اکیپ، قم 10 اکیپ و در چالوس 20 و کرج 18 اکیپ مشغول امداد نوروزی خواهند بود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو خودروسازان قم معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکزملی مغز توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران ایجاد و راه اندازی می‌شود.

این مرکز با هدف توسعه کمی وکیفی پژوهش‌های بینرشته‌ای بالینی، گسترش خدمات و فناوری‌های نوین و توانمندسازی نیروی انسانی درزمینه علوم شناختی و اعصاب، مراحل احداث خود را در  مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران، طی می‌کند.

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به‌صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی وآموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

مرکز ملی مغز ماهیت اصلی آن عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بینرشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی می‌باشد. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بینرشته‌ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از اُفت عملکرد‌های شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

هم‌زمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال در سالمندی» نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال دیتا بانک جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تاسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه‌های اولویتدار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی؛ راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • ببینید | تغییر شیفت خیابانی
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی