Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن امیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ابلاغ انجمن صنفی شرکت مسافربری سراسر کشور از 25 اسفند امسال تا 17 فروردین سال آینده به مدت 23 روز باید نرخ 20 درصدی افزایش کرایه مسافر برون شهری اجرایی شود که این مهم در استان زنجان نیز به طور همزمان اجرا شد.
به گفته وی، بعد از 17فروردین امسال افزایش 20 درصد کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری به نرخ قبلی خود بازمی گردد و چنانچه نرخ جدیدی در کشور مصوب شود اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان با بیان اینکه نرخ کرایه بلیت اتوبوس های وی آی پی، کلاسک و عادی متفاوت از هم هستند، گفت: افزایش20درصدی به نرخ پایه فعلی کرایه های بین شهری اضافه می شود.
امیریان یادآوری کرد: نرخ کرایه اتوبوس های وی آی پی از زنجان به تهران و برعکس 350 هزار ریال، کلاسیک 32 نفره 300 هزار ریال، عادی ویژه 210 هزار ریال شد.
وی، قیمت بلیت سواری های زنجان به تهران و برعکس را سرنشین جلو600 هزار ریال و عقب 550 هزار ریال شده است..
مسئول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: نرخ کرایه سواری های بین شهری زنجان – بیجار و زنجان – میانه و برعکس برای سرنشینان جلو 240 و عقب 220 هزار ریال است.
امیریان، نرخ کرایه سواری بین شهری زنجان – قزوین و برعکس برای سرنشین جلو را 310 و عقب را 280 هزار ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: مسافران حمل و نقل عمومی بین شهری در استان زنجان در صورت مشاهده هر تخلفی مورد را با شماره 33778050 و با پیش شماره 024 برای رسیدیگی به موضوع مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان با 40 شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای 157 دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد 55 دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این 400 دستگاه سواری بین جاده ای در استان نیز مسافران را جابجا می کنند.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس استان زنجان حمل و نقل حمل و نقل عمومی مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شعاعی با بیان اینکه در بحث بازآفرینی عمدتا دو رویکرد در کشور داریم که یکی از این رویکردها، رویکرد رایجی است که از طرف ستاد شرکت بازآفرینی نیز با هدف ایجاد مشوق لازم برای ساخت و تجدید بنای بافت‌های فرسوده پیگیری می‌شود، گفت: رویکرد این امر نیز آن است که هم بحث خدمات و هم بحث مخاطرات در آن دیده شود.

وی بابیان اینکه خروجی این رویکرد این است که به صورت کلی یا موضعی طرح‌هایی در این بافت‌ها اجرا می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه بستر زیرساختی موجود در این بافت‌ها وجود دارد اقبال بر این است که از بستر‌های موجود استفاده شود، اما چون زیرساخت‌ها عمر زیادی دارند مشکلاتی در آنها خواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در محلات هدف بازآفرینی شهری یک بخش مربوط به بافت فرسوده و یک بخش مربوط به بافت ناکارآمد است، افزود: در این زمینه باید تفکیک قائل شویم، زیرا بافت‌های ناکارآمد معمولا بافت‌هایی است که به لحاظ تفکیک و زندگی از دست حکمران خارج بوده و در طول ادوار گذشته سر و شکل گرفته است و معمولا محلاتی که به زورآباد‌ها معروف هستند این شکلی بوده‌اند.

شعاعی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده نیز بافت‌هایی را شامل می‌شود که به لحاظ سابقه شهری در شهر‌های مختلف سابقه زیادی از زندگی در آن جا وجود دارد، گفت: عمر زیادی از بافت‌های فرسوده گذشته و معمولا در مراکز شهر قرار دارند و بافت‌هایی هستند که مردم شهر یک قرابت و یک همزاد پنداری با آن دارند.

وی با توضیح اینکه در بافت‌های فرسوده یک رویکرد این است که این بافت‌ها را با ضوابط و مسائل شهرسازی به روز کنیم، افزود: رویکرد‌های جدیدی که در کشور در حال اتفاق افتادن است توسعه گردشگری در این مناطق با اعطای تسهیلات و مشوق‌ها است که اگر درست اجرایی شود از طرح‌های بسیار خوب است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه درباره بافت‌های ناکارآمد مسائل مختلفی طرح موضوع می‌شود، گفت: از جمله این مسائل می‌توان به بحث‌هایی نظیر توانمندسازی و جابه‌جایی اشاره کرد که در مورد این بافت‌ها بررسی و مطالعات دقیق از اهمیت بسزایی برخوردار است و همچنین طرح‌هایی که آماده می‌شود حتما باید یک سیستم کارگزاری حتی در بافت‌های فرسوده نیز مستقر باشد، زیرا بخش‌های دولتی معمولا توان و فرصت کافی برای راهبری با تمام جزئیات نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری