Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شهردار منطقه چهار تهران با تشريح اقدامات طرح استقبال از نوروز 98 گفت: در طرح استقبال از بهار بيش از يکصد طرح نوروزي در قالب 70 موضوع فرهنگي اجتماعي، خدمات شهري، عمراني و ترافيکي در منطقه چهار اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، "محمد محمددوست" با اعلام اين خبر و با اشاره به اقدامات معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه در طرح استقبال از بهار 98 گفت: به منظور استقبال از مسافران نوروزي و اطلاع رساني پتانسيل هاي گردشگري شهر تهران به عموم شهروندان، کمپ استقبال از ميهمانان نوروزي در فضايي به مساحت 500 متر مربع در ورودي تهران در بزرگراه شهيد بابايي برپا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين کمپ نوروزي، ايستگاه اطلاع رساني و توزيع نقشه و بسته هاي گردشگري، ايستگاه اطلاع رساني پليس راهور، اکيپ آتش نشاني، نيروي انتظامي و فضاي مناسب استراحتگاه موقت براي مسافران نوروزي پيش بيني شده است.

استقرار 5 ايستگاه اطلاع رساني در سطح منطقه
شهردار منطقه چهار در ادامه با اشاره به برپايي ايستگاه اطلاع رساني تهران گردي در پنج نقطه منطقه افزود: اين ايستگاه ها در بزرگراه شهيد بابايي، باغ پرندگان، فرهنگسراي اشراق، فلکه دوم تهرانپارس و ميدان رسالت ميزبان شهروندان هستند.

برپايي پرديس نوروزگاه بوستان پليس
محمددوست از برپايي پرديس نوروزگاه بوستان پليس خبر داد و گفت: پرديس نوروزگاه که در روزهاي سوم تا دهم فروردين در بوستان پليس برپا مي شود، در کنار غرفه هاي سلامت، ورزش، بانوان و آموزش شهروندي، برنامه هاي متنوع فرهنگي، تفريحي، هنري و ورزشي و جشن هاي شبانه براي شهروندان پيش بيني شده است.
وي افزود: همچنين در پياده راه فرهنگي بوستان پليس نيز برنامه ها در قالب چهار موضوع شامل بخش ورزشي، تفريحات، فکري و حرکتي، بخش فرهنگ و هنر شامل نمايش و موسيقي، بخش سلامت شامل تست سلامت و بخش پياده روي خانوادگي نيز در روزهاي سوم الي دهم فروردين از ساعت 15 الي 20 برگزار مي شود.

توزيع و کاشت 145 هزار اصله نهال در معابر منطقه چهار
شهردار منطقه چهار با اشاره به اقدامات شاخص معاونت خدمات شهري و محيط زيست در آستانه سال نو گفت: با آغاز سال نو رنگ آميزي 4000 متر مربع ديواره و جداره هاي شهري به همراه 22 حجم با موضوعات عيد نوروز در دستور کار قرار گرفت.
وي تصريح کرد: توزيع 45.000 اصله نهال در 13 بوستان، راه اندازي آبنماي ميدان پروين، کاشت 50 هزار گل شب بو در سطح منطقه، کاشت 100 هزار اصله نهال ، کاشت 43 هزار پياز لاله، راه اندازي 13 پايه برج نوري در بوستان هاي مسافر و بوعلي از جمله اقدامات صورت گرفته در اين معاونت است.

تجهيز 7 بوستان به وسايل بدنسازي ويژه معلولان و ساير شهروندان
محمددوست افزود: نصب 70 دستگاه وسايل بدنسازي در 5 بوستان، نصب 14 دستگاه وسايل بدنسازي ويژه معلولين در بوستان هاي باربد و اتحاد و تعويض و نصب 1100 متر مربع کفپوش زمين بازي کودکان از ديگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از نوروز 98 است.

بهسازي و مناسب سازي ايستگاه هاي اتوبوس و پايانه هاي تاکسيراني و اتوبوسراني
شهردار منطقه چهار در ادامه از ايمن سازي و کاناليزه کردن تردد عابران پياده و خودروها خبر داد و گفت: خط کشي محوي 100 هزار متر طول از سطح سواره رو، ايمن سازي مسير و تامين روشنايي ايستگاه هاي بي آر تي، بهسازي و تامين روشنايي پايانه هاي تاکسيراني و اتوبوسراني، هماهنگي در خصوص رفع سدمعبر و دستفروشان از محدوده پايانه ها، خط کشي ايستگاه هاي اتوبوس و تاکسي، شستشو و تعويض شيشه ها و سقف سرپناه هاي اتوبوس و تاکسي از ديگر اقدامات منطقه در حوزه حمل و نقل و ترافيک است.

بهسازي معابر محلي ، بزرگراهي و بوستان ها با پخش 3000 تن آسفالت در فضايي به مساحت 1700 متر مربع
وي در ادامه با اشاره به اقدامات معاونت فني و عمراني منطقه در طرح استقبال از نوروز 98 افزود: در آستانه سال نو تراش و روکش آسفالت معابر و بوستان هاي منطقه شامل لويزان، پليس، ياس فاطمي، مسافر با پخش سه هزار تن آسفالت در فضايي به مساحت 1700 متر مربع بهسازي و مناسب سازي شد.

ممنوعيت صدور مجوز حفاري در مدت زمان اجراي طرح استقبال از نوروز 98
شهردار منطقه چهار از ممنوعيت صدور مجوز حفاري در مدت زمان اجراي طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگيري از ايجاد ترافيک و بروز حوادث احتمالي براي مسافران نوروزي، مجوز حفاري از 15 اسفند تا 15 فروردين به جز در موارد اضطراري ممنوع است.
محمد دوست ايمن سازي و مناسب سازي پياده روهاي سطح منطقه را از ديگر اقدامات طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: در آستان سال نو، 100 متر مربع از پياده روهاي داراي مشکلات فني و ايمني در سطح منطقه شناسايي و در دستور کار قرار گرفتند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات فرهنگي پياده راه بوستان پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به نیازمندان در کشیدن، پر کردن، جرم گیری، برساژ و عصب کشی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب شهر زنجان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یکهزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم ها تحویل بیماران نیازمند داده خواهد شد.

برپایی بیمارستان درمان و توانبخشی با ارائه خدمات رایگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی خبرداد و گفت: در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: در این مدت بیان شده پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در بیمارستان درمان و توانبخشی بیماران نیازمند را ویزیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می شوند.

حضور ۵ مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مدت ارائه خدمات دندانپزشکی، درمان و توانبخشی پنج مشاور داوطلب جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات مشاوره به مراجعان خواهند بود.

هاشمی افزود: علاوه بر خدمات بیان شده، روزانه چهار مربی هلال احمر اقدام به ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به عموم مردم و علاقمندان به صورت رایگان خواهند کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به اجرای طرح مرهم زائر اشاره کرد و گفت: در این طرح داروهای مازاد همشهریان زنجانی جمع آوری و با کمک داوطلبان، پرستاران و متخصصین داروخانه ها تفکیک شد.

علی منفرد ادامه داد: این داروها در قالب اجرای طرح کاروان سلامت توزیع و مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در صورت نداشتن داروی مورد نیاز بیماران نیازمند، کد رهگیری دارویی صادر و از طریق داروخانه های هلال احمر به صورت رایگان تامین می شود.

گفتنی است، اردوی جهادی با رویکرد درمانی، آموزشی، فرهنگی و با تمرکز بر ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به جامعه هدف نیازمند، با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر استان زنجان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب شهر زنجان از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد و تاکنون در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گیلان این اردوی جهادی اجرا شده است.

کد خبر 6092516

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد