Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گیلان اظهار داشت:کشتارگاه‌های فاقد مجوز باید رصد و ساماندهی شوند و از کشتار و خروج مرغ از مبادی غیرقانونی جلوگیری شود تا وضعیت عرضه و تقاضای مرغ گیلان سامان داده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در نشست با هیئت نمایندگان و منتخبان اتاق اصناف گیلان، ضمن تقدیر از عملکرد و همکاری نمایندگان و منتخبین اتاق اصناف با سازمان صمت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم اقدامات ویژه شب عید و اهمیت آرامش بازار برنامه هایی پیش بینی شده در شرایط حساس این مقطع زمانی ، امیدواریم بر اساس برنامه های تدوین شده، کالا ها و مایحتاج مردم به میزان لازم و به موقع تامین و سپس توزیع و نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: تعادل بازار با تامین به اندازه کفایت اقلام اساسی رخ می‌دهد و نهادهای تامین کننده باید به موقع کالاهای مورد نظر را به این سازمان تحویل دهند تا در سراسر استان براساس برنامه توزیع گردد و نظارت صحیح هم اتفاق بیفتد که در این راستا به تامین اعتبارات واحدهای بازرسی و نظارت اصناف به عنوان یک مسئله حیاتی حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: اصلاح قانون نظام صنفی و رفع محدودیت های آن، مطالبه همیشگی مجموعه اصناف بوده و جلوگیری از تصویب آیین نامه های محدود کننده اصناف میتواند راهگشای اصناف باشد.

 دلق پوش عملکرد مجموعه اصناف را در ماههای گذشته و در راستای خدمت رسانی به مردم بسیار هوشمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: البته شاه بیت این مسئله، بازار شب عید خواهد بود که به همت اصناف، اتحادیه ها، واحدهای صنفی و با همکاری دولتمردان صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون نظارت استان ورود جدی دامپزشکی و جهاد کشاورزی به مسئله تامین مرغ در این برهه زمانی را ضروری دانست و تصریح کرد: کشتارگاه‌های فاقد مجوز باید رصد و ساماندهی شوند و از کشتار و خروج مرغ از مبادی غیرقانونی جلوگیری گردد تا وضعیت عرضه و تقاضای مرغ گیلان سامان داده شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیین نامه ایام نوروز جهاد کشاورزی خدمت رسانی به مردم شب عید 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • افزایش هزینه و از دست دادن بازار، مشکلات صنایع در اثر قطعی برق
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • فرمول جدید تعیین سقف اجاره‌بها
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول