Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:38:12 GMT

طرح نوروزی پلیس راه اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۱۳۵۱

طرح نوروزی پلیس راه اردبیل آغاز شد

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سید حجت فتاحی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این طرح از 25 اسفندماه شروع و تا 17 فروردین سال آینده به مدت 22 روز در جاده های استان با اولویت راه های منتهی به مکان های گردشگری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: هر روز 250 پلیس با 70 دستگاه خودرو در جاده های استان به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسافران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از هماهنگی با دستگاه های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس و امدادگران مجاز خودرو برای ارائه خدمات بهتر به مسافران خبر داد و بیان کرد: با همکاری این دستگاه ها در مجموع هر روز هزار و 278 نیروی انسانی با 549 دستگاه خودرو در جاده های استان به مردم و مسافران خدمت رسانی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح که 22 روز خواهد بود در مجموع 28 هزار و 116 نفر روز به مسافران ارائه خدمات خواهد شد.
او ادامه داد: در طرح نوروزی امسال رویکرد اول پلیس راه استان اردبیل اقناعی، ایجابی، ارشادی و تذکراتی است و رانندگانی که تخلفات آنها عمدی نباشد پلیس به جای جریمه برگه های ارشادی به رانندگان خواهد داد.
سرهنگ فتاحی گفت: برخورد پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند سلبی خواهد بود و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
رییس پلیس راه استان اردبیل افزود: پلیس راه استان جریمه محور نبوده بلکه به صورت نامحسوس رفتارهای ترافیکی رانندگان را در طول مسیر رصد خواهد کرد و رانندگانی را که اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند با اهدای کارت هدیه تشویق خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته بیشترین علت تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز سال گذشته خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، بیان کرد: رانندگان باید به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند تا سفر خوشی داشته و صحیح و سالم به مقصد برسند.
سرهنگ فتاحی اضافه کرد: امسال با توجه به پیوستگی تعطیلات در ایام نوروز پیش بینی می شود تردد وسایط نقلیه و مسافر در جاده های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یابد.
6016/6130
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه پلیس راه استان تعطیلات خستگی و خواب آلودگی نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد