Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار دومرجع تقلید یادآورشدند:امروز وظیفه علما و حوزه از گذشته بیشتر است و باید با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی، مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با حضور در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد در باره مسایل مهم حوزه و فعالیت‌های گروه‌های منحرف و عرفان‌های کاذب بحث و‌گفت‌وگو شد.

این دو مرجع تقلید، وظیفه بزرگ حوزه‌های علمیه را پاسخ به شبهات و انحرافات فکری دانسته و تاکید کردند که راه علما و فقهای نامدار شیعه که در تمام جهات دینی، جهاد واقعی داشته و از مرزهای عقیدتی مذهب دفاع کرده‌اند، باید ادامه یابد و فضلا و طلاب حوزه همیشه برای پاسداری از احکام و تبلیغ معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام آماده باشند.

همچنین در این دیدار یادآورشد: امروز وظیفه علما و حوزه از گذشته بیشتر است و باید با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی، مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ح

آیت‌الله نوری همدانی با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم