Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:08:05 GMT

شادی نوروز را با مهربانی تقسیم کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۱۱۷

شادی نوروز را با مهربانی تقسیم کنیم

به گزارش ایرنا در روزهای پایانی سال بازار تب و تاب خاصی دارد و شهروندان سعی دارند با خرید عید ضمن نو کردن فضای خانه شادی را بر لبان اعضای خانواده بنشانند.
وضعیت اقتصادی موجود و گرانی اجناس در بازار موجب شده برخی از سرپرستان خانواده با حسرت در بازار قدم بزنند و با دست خالی به خانه بازگردند.
به گفته فعالان اجتماعی، نداشتن قدرت خرید در لابه لای اقشار مختلف به ویژه قشر کم درآمد جامعه به وضوح دیده می شود و برخی افراد جامعه نمی توانند نوروز را با نوشدن و تازگی جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا یک موسسه خیریه در دزفول در اقدامی قابل تحسین اقدام به جمع آوری وسایل و اقلام اضافی شهروندان کرده و بین افراد نیازمند و زیرپوشش نهادهای کمک رسان توزیع می کند.
مدیرعامل موسسه خیریه خانه مهربانی در دزفول گفت:این موسسه زیرنظر بهزیستی راه اندازی شده و وسایل اضافی خانواده ها که ممکن است برای خانواده های نیازمند ضروری باشند را با برگزاری کمپین هایی جمع آوری، ساماندهی و به دست افراد بی بضاعت می رساند.
محسن بنیادی افزود:خانه مهربانی دزفول در ادامه برگزاری کمپین های خود، کمپین عیدانه طرح خریداری یکهزار جفت کفش نو را زیرنظر افراد و با کمک آنها آغاز کرده و از12 اسفند جاری نسبت به توزیع آنها اقدام کرده است.
وی ارزش کفش های خریداری شده را 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:تعدادی از این کفش ها به مدارس مناطق محروم ارسال و توزیع می شوند.
بنیادی افزود:تا 20 اسفند سه هزار دست لباس، بیش از یکهزار قلم کالای خانه از جمله یخچال، مبلمان، کولر، پنکه، بخاری، تلویزیون بین نیازمندان توزیع شده است.
رییس بهزیستی دزفول نیز گفت: طرح لبخند مهربانی به منظور تهیه وسایل از جمله لباس و پوشاک برای مناطق محروم و دورافتاده در این شهرستان آغاز شده است.
فریدون عبدی افزود:کلیه مراکز زیرنظارت بهزیستی کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را برعهده دارند.
وی گفت:چهار موسسه خیریه زیرنظر بهزیستی دزفول فعالیت می کنند که در مناسبت های مختلف به یاری نیازمندان می شتابند.
7278/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 درآمد روزهای پایانی سال کفش لباس و پوشاک نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد