Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شاهین شهرداری بوشهر با توجه به توقف گل‌گهر فرصت داشت با کسب سه امتیاز به صدر جدول لیگ آزادگان برسد که در نودمین دقیقه بازی با دریافت گل تساوی، هدیه گل‌گهر را پس فرستاد تا کماکان در رده دوم جدول باقی بماند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در برابر هم قرار گرفتند که تیم شاهین با تساوی یک بر یک در رده دوم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر برگزار شد تیم شاهین از ابتدای مسابقه برای زدن گل بر روی دروازه حریف فشار آورد و در نیمه نخست حملات خطرناکی را تدارک دید که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم تیم شاهین حملات بیشتری را بر روی دروازه کارون تدارک دید و در چند نوبت تا آستانه فروپاشی دروازه مهمان پیش رفت که با تلاش مدافعان و دروازه‌بان کارون خرمشهر تا دقایق پایانی موفق به گشودن دروازه رقیب نشد.

مقصر اصلی باخت به ماشین‌سازی من هستمبهترین زمین لیگ برتر به یک خرابه تبدیل شده استآخرین بازی خانگی پارس جنوبی در سال 1397 با شکست به پایان رسید

در دقیقه هشتاد و با فشار تیم شاهین، کریم احمدی مدافع تیم کارون اروند خرمشهر دروازه تیم مهمان را گشود تا شاهین در آستانه صدرنشینی لیگ آزادگان قرار گیرد.

در حالی که تماشاگران در آستانه سال نو، صدرنشینی تیم محبوبشان را جشن می‌گرفتند در آخرین دقیقه مسابقه، تیم مهمان بر روی یک ضد حمله توسط احسان پیرهادی موفق به گشودن دروازه شاهین شد تا بهترین فرصت برای صدرنشینی شاهین از بین برود.

با این تساوی تیم شاهین با 44 امتیاز در فاصله یک امتیازی تیم گل‌گهر سیرجان در رده دوم قرار گرفت و تیم کارون خرمشهر نیز با 24 امتیاز یک رده صعود کرد و در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند