Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا وسیمای استان ایلام، از تدوین و اجرای ویژه برنامه‌های راهیان نور در ایام نوروز خبرداد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم  در ایلام، محمد بازوند  عصر امروز درنشست خبری خود با اصحاب رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: ارزشمند‌ترین کالا، کالایی است بنام خبر، که رسانه‌ها آن را تولید می‌کنند و این کالای ارزشمند خبر و خبررسانی، نقش مهم در توسعه یافتگی جامعه و استان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را دارا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مازندران | اردوی راهیان نور مهم‌ترین اقدام فرهنگی مقابل جنگ نرم دشمن است   اهواز|"راهیان نور" مانع بزرگی در برابر تحریف ارزش‌های دفاع مقدس است   بیش از 300 نفر از بسیجیان گرگان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل صدا وسیمای استان ایلام گفت: رسانه و خبر نقش موثر و تاثیرگذار و با اهمیت در توسعه جوامع داشته  و همه مجریان در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای خود نیازمند وجود رسانه و راه انتقال پیام هستند.

وی گفت: بدون انتقال پیام توسعه ناممکن است و در شرایط فعلی استان ایلام، رسانه در توسعه استان ارزشمند و حضورش لازم است.

بازوند، در ادامه یادآورشد: رسانه که نقش ارزنده در توسعه دارد در صورت عدم توجه به کارکردآن نیز می‌تواند مانع توسعه نیز باشد.

وی عملکرد شبکه‌های بی بی سی در تلاش برای توسعه نیافتگی کشورهای جهان سوم را به عنوان نقش رسانه در ایجاد مانع توسعه برای کشورهای جهان سوم برشمرد و یادآورشد: استفاده درست از فرصت‌ها، توجه و شناسایی تهدید‌ها و تبدیل تهدید به فرصت در جامعه می‌تواند نقش رسانه در توسعه را عیان کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام در ادامه به 8809 دقیقه تولید برنامه تلویزیونی در صدا و سیمای استان ایلام در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: بخش 30 فیلم سینمایی، برنامه‌های ویژه راهیان نور، تولید و پخش برنامه‌های مختلف و با محتوی محلی رادیویی، سریال طنز و برگزاری تحویل سال را از جمله برنامه‌های تدوین شده و قابل پخش در صدا و سیمای استان ایلام دانست.

بازوند، استقبال از برنامه‌های متنوع صداو سیمای استان ایلام را براساس نظرسنجی‌ها رو به رشد دانست و بیان کرد: در برنامه‌های نوروز 98 و در ادامه آن در سال 98 بدنبال تنوع، کیفیت بخشی و نوآوری در برنامه‌های تولیدی بوده و در تلاش برای تامین نظر مخاطب هستیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز