Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، پاتوسی، علی کریمی، فرشید باقری، ایسما، مرتضی تبریزی، محسن کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب نساجی: امین رضایی (29 - حامد لک)، مجتبی ممشلی، لاشا توتاتزه، محمد آبشک، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، آرفنگ دافه و حامد شیری.

نیمه اول

دقیقه ۱۳: شوت محکم باقری به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد و در ادامه ضربه ایسما را دروازه‌بان نساجی در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۸: ارسال عالی باقری برای منتظری با ضربه این بازیکن در داخل محوطه جریمه همراه شد، ولی دروازه‌بان نساجی بازهم ناجی تیمش شد.

دقیقه ۳۲: ضربه دافه به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۳۷: فرشید باقری موفق نشد دروازه خالی نساجی را از داخل محوطه جریمه باز کند.   دقیقه ۳۹: برخوردی بین مدافع نساجی و مرتضی تبریزی در محوطه جریمه رخ داد که داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد. مهرداد عبدی هم به خاطر اعتراض از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲ (گل): مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی گل اول استقلال را به ثمر رساند.

ادامه دارد....

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال نتیجه زنده نتیجه زنده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم