Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، خلیل نیکشاد روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و نحوه واگذاری اراضی پایاب سد خدا آفرین افزود: بیش از 15 هزار هکتار نیز طرح های مطالعاتی آبیاری تحت فشار در استان صورت گرفته که با شروع عملیات اجرایی آنها شاهد تحول مهمی در منطقه خواهیم بود.
وی اظهار داشت: امسال فعالیت های ارزشمندی در زمینه افزایش ضریب مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان کاشت ، داشت و برداشت محصولات کشاورزی استان انجام و بیش از 180 درصد اعتبارات واگذاری تراکتور و کمباین و دیگر ادوات دنباله بند کشاورزی جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این مدت برای پنج هزار و 264 نفر به صورت مستقیم و پایدار در بخش های دامداری ، زراعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی و نیز واحدهای گلخانه ای کارآفرینی شده و مشخصات این افراد ثبت و کد در سامانه کارآفرینی ایجاد شد.
نیکشاد افزود: در 15 ماه گذشته 117 طرح راکد که در چرخه تولید و فعالیت قرار گرفت که این واحدها در پنج تا 10 سال گذشته غیر فعال بودند.
وی از احداث بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور در دشت مغان خبر داد که 300 هکتار از آن نیز واگذار شده است.
او تشریح کرد: برای اتمام این پروژه مهم ملی 2 هزار و 500 میلیارد ریال از طریق استانداری اردبیل اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن با دقت و شتاب بیشتری ادامه دارد.
وی گفت: کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز به این مهم ورود کرده و عملیات اجرایی 100 هکتار گلخانه را نیز در دستور کار خود دارد.
طرح بزرگ پایاب سد خدا آفرین با درخواست رییس جمهوری و تایید مقام معظم رهبری و اختصاص بخشی از یک میلیارد دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای مهار آب های مرزی استان اردبیل از سال 92 اجرایی شده است.
6018/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان اردبیل رییس جمهوری صندوق توسعه ملی صنعت مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین